  • Data: 2019-06-16 20:41:15
    Temat: Re: klimatyzator jednobryłowy - ile Wam generuje wody?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    s...@g...com napisał:

    > Normalne.
    > W kazdym klimatyzatorze, tyle ze niektore odparowuja te wode spowrotem
    > w pomieszczenie a niektore nie. U mnie jest nawet kolo litra na godzine.

    Z opisu wynika, że producent przewidział minimale wykraplanie i okresowe
    opróżnianie zbiornika. Wynika też, że woda skraplała się gdzie bądź -- co
    pewnie nie było intencją producenta. Ale mógł też nie przewidywać pracy
    przy tak dużej wilgotności powietrza (w naszych okolicach klimat gorący
    jest jednocześnie suchy).

    --
    Jarek