  • Data: 2019-06-17 21:48:01
    Temat: Re: klimatyzator jednobryłowy - ile Wam generuje wody?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Spierdalaj uzyszkodnik. Nie widzisz ze nie mam ochoty z toba gadac.

    Jeżeli nie masz ochoty gadać to po co cały czas to robisz i mi ubliżasz?

    > Ale jak sie bez sensu przypierdalasz to nie miej pretensji

    Nie przypierdalam się bez sensu. To ty bez sensu w kółko piszesz bzdury
    i się dopierdalasz do mnie, ubliżając mi. Nawet w tym wątku pierwszy
    zacząłeś mi ubliżać od debili.

    Ja natomiast prostuję pierdoły, które wypisujesz. Jeżeli masz
    wątpliwości kto ma rację to chętnie podyskutuję z tobą merytorycznie,
    Ale obawiam się, że kolejny raz zaczniesz mnie wyzywać od debila, chuja
    itp., bo ty nie potrafisz inaczej. Nie potrafisz się przyznać do
    pomyłki, a każdego kto próbuje sprostować twoje błędy obrzucany jest
    przez ciebie wyzwiskami.

    > se nie pozwole sobie zeby byle chuj tak robil.

    To miej pretensje do swojego tatusia, że se chuj zrobił takiego palanta
    jak ty.

    Ja natomiast nie pozwolę, abyś działał na szkodę ludzi udzielając
    szkodliwe porady.

    > Jak masz kaprys to moge twoja metode zastosowac do ciebie.

    Akurat to co piszę to twoja szkoła. Dokładnie robię to samo co ty wobec
    mnie. Tyle, że to ty zawsze zaczynasz mi ubliżać.