  • 1. Data: 2013-04-24 23:30:04
    Temat: kontenery mieszkalne
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    Witam.

    TAk się zastanawiam, czy możnaby mieszkać w kontenerze? oczywiście nie
    jednym. Teoretycznie tylko pytam, gdzie się kończy "wóz Drzymały" a
    zaczyna dom? Czy mieszkając w kontenerze, można by się "wywinąć" od
    wielu nakazów? np plan zagospodarowania przestrzennego, pozwolenie na
    budowę, podatek śmieciowy?

    ToMasz

  • 2. Data: 2013-04-25 01:23:08
    Temat: Re: kontenery mieszkalne
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 24 kwietnia 2013 23:30:04 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

    Myslisz jak typowy cygan. Hm :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2013-04-25 09:24:28
    Od: k...@g...com

    Są produkowane kontenery mieszkalne to pewno można. Musisz sprawdzić w przepisach czy
    nie jest to na przykład zabronione. Jeśli nie znajdziesz zakazu to można. Widziałem w
    necie fotki bloków zbudowanych z kontenerów. I to nie było w jakiś dzikich krajach a
    w europejskich.

  • 4. Data: 2013-04-25 09:43:30
    Od: "Janusz" <j...@o...pl>

    nie ma szans na dzikie mieszkanie, można poczytać (w tekście dodatkowe
    linki).

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:51784edc$0$1257$65785112@news.neostrada.pl...

  • 5. Data: 2013-04-25 09:45:30
    Od: "Janusz" <j...@o...pl>

    ups...zapominiałem wkleić
    http://expresskaszubski.pl/aktualnosci/2012/09/miesz
    kali-w-przyczepie-teraz-staneli-przed-sadem

  • 6. Data: 2013-04-25 17:52:01
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    > ups...zapominiałem wkleić
    > http://expresskaszubski.pl/aktualnosci/2012/09/miesz
    kali-w-przyczepie-teraz-staneli-przed-sadem

    Ten kraj jest chory, biurwa powinna dostać takiego kopa coby po drodze
    zdechła z głodu.
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 7. Data: 2013-04-25 17:55:42
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

> [...]
    > zaczyna dom? Czy mieszkając w kontenerze, można by się "wywinąć" od wielu
    > nakazów? np plan zagospodarowania przestrzennego, pozwolenie na budowę,

    Kontener kontenerowi nierówny :)
    https://www.google.pl/search?q=bumati&client=firefox
    -a&hs=bak&rls=org.mozilla:pl:official&source=lnms&tb
    m=isch&sa=X&ei=hVF5UbfSL8-GswaUjYH4Ag&ved=0CAoQ_AUoA
    Q&biw=1272&bih=846
    Wojtek