eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekosiarka spalinowa - traktorek - czy kosiarka listowa › Re: kosiarka spalinowa - traktorek - czy kosiarka listowa
  • Data: 2018-08-06 09:17:01
    Temat: Re: kosiarka spalinowa - traktorek - czy kosiarka listowa
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 06 Aug 2018 08:04:01 +0200, abn140 wrote:
    > wies ale taka faktycznie wies?
    > to pogadaj z kims niech krowe przyprowadza na wypas.
    > krowa to chyba poza trawa nic nie ruszy. a placki? cosh jak przeszkadza
    > to lepiej placki zebrac niz za3,14erdalac za kosiara co dwa tygodnie
    > taki hektar.
    > a kon? moze konia ktos ma.

    Domyślam się że krowę widziałeś tylko na zdjęciach w internecie, i
    dlatego snujesz tak zadziwiające teorie. :)

    Zarówno koń jak i krowa to mierny pomysł do ogródka wokół domu starszej
    pary. To są zwierzęta wysoce socjalne które poza stadem będą próbowały
    socjalizować się z czymkolwiek żywym. Taka socjalizacja, nawet jeśli
    przeżuwacz ma najlepsze w świecie intencje, może skończyć się tragicznie
    dla emeryta.

    Poza tym 0.5 ha to za mało by wykarmić zarówno pierwsze jak i drugie
    zwierzę, nawet jeśli ograniczyć pobyt wyłącznie do miesięcy letnich. A po
    kilku epizodach deszczowych ogródek przeistoczy się w bagno, szczególnie
    przed domem bo tam zwierzę będzie przebywało najczęściej.

    Być może sugerowałeś by ktoś krowę/konia przyprowadzał co jakiś czas, np.
    co dwa tygodnie na tydzień. Wtedy trawy styknie, ale nie wiem kto miałby
    się bawić w taką logistykę.

    Owce. Tylko owce. Ew. mogę zgodzić się na gęsi, ale trzeba ich dużo, i
    warunek że starsi państwo słuch mają już za sobą.

    Mateusz