eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekosiarka spalinowa - traktorek - czy kosiarka listowa › Re: kosiarka spalinowa - traktorek - czy kosiarka listowa
  • Data: 2018-08-06 11:16:09
    Temat: Re: kosiarka spalinowa - traktorek - czy kosiarka listowa
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 6 sierpnia 2018 01:39:55 UTC-5 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > Pytanie czy jest w ogóle sens. Co komu trochę leżącej trawy przeszkadza?

    Bo lezaca trawa przeszkadza rosnac tej skoszonej. Trawnik/laka sie degraduje.
    Powoli bo powoli ale czyniac tak ciagle w koncu trawa bedzie jednym wielkim chwastem.

    > O żadnym sianie tu nie ma mowy, tylko o skoszonej trawie. W jakim celu
    > sąsiad miałby ją zabierać? Świeżo skoszona trawa dla zwierząt jest
    > toksyczna, więc pożytek marny.

    Trawe po skoszeniu sie zostawia do wyschniecia. Aby to zrobila dobrze trzeba ja
    poprzewracac a nastepnie zebrac. Trzeba to robic w odpowiedniej pogodzie.

    Siano nalezy zebrac i zuzyc pozniej.

    Jak ktos listwowa kosiarka przejedzie to otrzyma relatywnie dlugie i proste zdzbla.
    One sie nadaja na siano. Ta trawa z kosiarki rotacyjnej nadaje sie na siano tak
    srednio.

    No i milczace zalozenie jest takie ze po to jest listwowa uzywana aby nie kosic co
    tydzien/dwa tylko raz na miesiac/6-8 tygodni. Bo listwowa tak sie da a traktorkiem
    nie bardzo bo trawa jest za wysoka...