  • 31. Data: 2016-06-02 10:50:01
    Temat: Re: koszt wychowania dzieci
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    dyskusyjnych:1b410ea3-9b9d-4c67-8369-8fc682334271@go
    oglegroups.com...

    Co za kretyn.

  • 32. Data: 2016-06-02 10:58:56
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 czerwca 2016 10:50:52 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Co za kretyn.

    Ladnie nam sie tu pan przedstawil przed milionami sluchaczy.

    --
    Adam Sz.

  • 33. Data: 2016-06-02 11:00:56
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 czerwca 2016 08:16:37 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Wystarczy jedna plama ropy i od razu jest katastrofa ekologiczna.

    Bylo juz kilka/nascie takich "katastrof", przyroda sie odrodzila i nie ma
    sladow po "katastrofie". Katastrofa to umysly takich eko-debili jak ty.

    --
    Adam Sz.

  • 34. Data: 2016-06-02 11:15:56
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Bylo juz kilka/nascie takich "katastrof", przyroda sie odrodzila i nie ma
    >sladow po "katastrofie".

    Bzdura, zawsze to człowiek sprzątał za sobą.

    >Katastrofa to moj umysl

    co racja, to racja

  • 35. Data: 2016-06-02 11:22:40
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-06-02 o 10:41, Adam Sz. pisze:

    > Jest ale nie ma to nic wspolnego z dzialalnoscia czlowieka.
    > Ocieplenie klimatu spowodowane jest parowaniem oceanow.
    >
    > https://youtu.be/ZFyoqZgFlus?t=301

    > w/w. Przeciez to juz jest zbadane i udowodnione od dawna:)
    > pozdr.

    Nie chodzi tylko o ocieplenie i CO2.
    http://www.wwf.pl/?11880/Od-dzis-jedna-Ziemia-nie-wy
    starczy

    Jest nas coraz więcej, każdy chce jeść, pić i mieć ciepło, niektórym
    jeden ajfon nie wystarcza. Potrzebujemy wody, pożywienia, powietrza i
    coraz więcej surowców, te ostatnie długo się "wytwarzały" a my je bardzo
    szybko zużywamy.

    Jakiś wódz indiański powiedział dawno temu coś takiego:
    "Naszego świata nie odziedziczyliśmy od przodków, lecz wypożyczyliśmy od
    naszych dzieci."

  • 36. Data: 2016-06-02 11:33:09
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 czerwca 2016 11:16:08 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > co racja, to racja

    Oj stary schodzisz ostatnio ponizej poziomu dna :D
    W zasadzie wystarczylaby mi jeszcze informacja, ze jestes wegetarianem, zeby
    uznac, ze jestes wzorem czlowieka - idioty :D Jestes?

    --
    Adam Sz.

  • 37. Data: 2016-06-02 12:02:50
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Oj stary schodzisz ostatnio ponizej poziomu dna :D

    Co racja to racja, by ci odpisać muszę się zniżać.

  • 38. Data: 2016-06-02 12:09:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wez nie pierdol bo coraz smieszniejszy sie robisz. W Europie sa dziesiatki tysiecy
    miast i miasteczek. A ten Wodzislaw jest w pierwszej trzydziestce najbardziej
    zanieczyszczonych. Z faktami sie nie dyskutuje tylko przyjmuje je do wiadomosci.

  • 39. Data: 2016-06-02 12:35:14
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 czerwca 2016 12:09:49 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    zanieczyszczonych. Z faktami sie nie dyskutuje tylko przyjmuje je do wiadomosci.

    W sezonie grzewczym :-)
    A akurat pisza o Wodzislawiu bo tu jest stacja badawcza. W innych wiochac
    nie ma. Tak naprawde powietrze u nas nie rozni sie od powietrza na calym
    pozostalym gornym slasku. I jak pisalem - chodzi wylacznie o sezon grzewczy.

    http://powietrze.katowice.wios.gov.pl/dane-pomiarowe
    /automatyczne/stacja/13/parametry/wszystkie

    Masz na dole tabelke z aktualnymi pomiarami co godzine. Zobacz na parametry
    i powiedz mi, ktore to parametry przekraczaja w tym momencie dopuszczalne
    normy?

    dwutlenek azotu 15 / 200
    pyl zawieszony PM10 - 20 / 50

    Dla porownania Twoja Łódź:

    http://www.wios.lodz.pl/Lodz-Jana_Pawla_II_15,211,3

    (tabelka na dole do rozwiniecia)

    PM10 34 (1,5 x wyzszy niz u mnie)
    dwutlenek azotu 29 (dwukrotnie wyzszy)

    Masz jeszcze jakies pytania co do jakosci powietrza u mnie? Bedziesz podwazal
    fakty? :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 40. Data: 2016-06-02 12:45:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ty podwazasz fakty. Sadzisz ze w Lodzi sezonu grzewczego nie ma? W centrum spora
    czesc ogrzewania oparta jest na weglu. I jakos Lodz nie wystepuje w pierwszej
    trzydziestce najbardziej zanieczyszczonych miast w Europie. Kilka kamienic to tyle
    piecow co w calym Wodzislawiu. A takich kamienic sa setki.