  • 31. Data: 2012-12-11 14:20:45
    Temat: Re: lavender
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    news:slrnkcdvf0.iid.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Dla równowagi dodam, że problematyka ogrzewania zajmuje się ciepłownictwo.

    Hejka. No nie dokładnie. ;-)
    ciepłownictwo <dział energetyki zajmujący się wytwarzaniem energii cieplnej
    oraz jej przesyłaniem>
    ogrzewnictwo 1. <dział techniki dotyczący ogrzewania>

    Ale to wszystko drobiazg w porównaniu z tym czym nas karmią sprawozdawcy
    sportowi: "zawodnik oddał skok poprawny stylistycznie", "po tym zwycięstwie
    zespół może zacząć się pnąć do góry" czy dopingujemy naszemu zawodnikowi"
    Pozdrawiam solipsystycznie Ja...cki

  • 32. Data: 2012-12-11 15:01:51
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

    > Hejka. No nie dokładnie. ;-)
    > ciepłownictwo <dział energetyki zajmujący się wytwarzaniem energii
    > cieplnej oraz jej przesyłaniem>

    No to fajna ta cała energetyka. Wytwarzają sobie, przesyłają, ale nie
    wiadomo po co, zupełnie bez celu? Celem jest ogrzewanie. Domów, ale też
    i wody w kranie (rurę z wodą można też ocieplić). Do tej pory ogrzewanie
    rozpatrywaliśmy tylko w kontekscie domowym.

    > ogrzewnictwo 1. <dział techniki dotyczący ogrzewania>

    Częściej spotykam termin "grzejnictwo". Dotyczy zwiększania temperatury,
    ale nie w domach, tylko tak ogólnie, w technice. Gdyby pozostać posłusznym
    temu słownikowi, to można powiedzieć, że dział ten zajmuje się ocieplaniem
    (w drugim notowanym przez słownik znaczeniu).

> [...]
    > zespół może zacząć się pnąć do góry" czy dopingujemy naszemu zawodnikowi"

    Ja bym im wygarnął co o takiej gadaninie myślę, zupełnie bez ogródek
    (o, udało mi się nawiązać do tematyki grupy).

    > Pozdrawiam solipsystycznie Ja...cki

    Jarek

    --
    Pieśń do boju nas zagrzewa,
    ciężkie oko się odmyka.

  • 33. Data: 2012-12-11 15:02:17
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Dziadek napisał:

    > Kupą miści panowie
    > kupą moście panie
    > w takiej kupie najcieplej
    > gdy zdejmie się ubranie :)
    >
    > Oczywiście o "morsach" myślę :)

    Najważniejsze, by z takim morsem znaleźć wspólny język.
    A przynajmniej alfabet.

    --
    Jarek

  • 34. Data: 2012-12-16 13:57:41
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    "HGW" <h...@h...abuse> wrote in message

    > Jak nie zgnije albo nie wyschnie to na 99% będzie fajnie rosła :)

    a to (o ile nie zgnije / nie wyschnie) nie zakłóci jej cyklu
    wegetacyjnego..?