  • 1. Data: 2013-02-20 23:24:03
    Temat: Re: lustro w kafelkach, skąd ?
    Od: t...@g...com

    Czy warto naklejać lustro na ścianę, jest to trochę ryzykowne, naprężenia mogą
    spowodować jego pękanie. Mieszkałem w wynajętym mieszkaniu i miałem taką sytuacje,
    mianowicie było nalepione wielkie lustro na jednej ze ścian i pękło.
    Nauczyłem się na błędach innych i w swoim mieszkaniu mam lustro zawieszane ścianie z
    podświetleniem takie jak są na tej stronie www.lluks.pl

  • 2. Data: 2013-02-20 23:24:36
    Od: t...@g...com

  • 3. Data: 2013-02-20 23:33:31
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-02-20 23:24, t...@g...com pisze:
> [...]
    > Nauczyłem się na błędach innych i w swoim mieszkaniu mam lustro zawieszane ścianie

    Odradzam. Wziąłem od nich lustro do łazienki. Niby miało być odporne na
    korozję, a po pół roku porobiły się na lustrze czarne wykwity. Łazienka
    wygląda teraz jak przedział szczalny w PKP. Do tego monterzy to jakieś
    ogry, nanieśli błota po całym domu i porysowali ściany w wiatrołapie. A
    waliło od nich gorzałą i papierochami tak, że potem musiałem wietrzyć
    pół dnia mieszkanie. Właściciel miał to w dupie, po zgłoszeniu
    reklamacji przestał odbierać telefon. Przestrzegam wszystkich przed tą
    firmą!!!

    Pozdrawiam,
    MW

  • 4. Data: 2013-02-21 09:06:02
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    mianowicie było nalepione wielkie lustro na jednej ze ścian i pękło.

    Nie wiem skąd napręzenia. Cos żle musiałobyc zrobione. Ja mam w jednej z łazienek
    lustro 1*1m wklejone w glazure a w drugiej łaziewce lustro o wymiarach ok 2*1m tez
    przyklejone na silikon
    4 lata już wisza i nie pekły. U mamy juz ponad 15lat przyklejone na kafelki jest
    mniejsze lustro i wisi.
    Nie wiem skąd i gdzie mają być jakies naprezenia na ścianie.

  • 5. Data: 2013-02-21 10:11:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

> [...]
    > kafelki jest mniejsze lustro i wisi.
    > Nie wiem skąd i gdzie mają być jakies naprezenia na ścianie.

    miał prawdopodobnei źle zamontowane lustro...

    może na jakims zwykłym kleju wtedy mogło sie coś porobić...

    klej do luster musi zachowac elastyczność. dodam ze zwykłę silikony nei są
    zalecane do klejenia luster.

    lustra do łazienek muszą mieć odpowiednie podlanie.

  • 6. Data: 2013-02-21 10:40:10
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

> [...]
    >
    > Nauczyłem się na błędach innych i w swoim mieszkaniu mam lustro zawieszane ścianie

    Toż to jakiś chiński bezmózg musiał wymyślić!
    Światło walące prosto w oczy? Albo oślepia albo tyle daje co kobieta lekkich
    obyczajów w boże narodzenie.
    Jak się użyje właściwego kleju to przyklejone lustro nigdy samo nie pęknie.

    --
    ZZ@private

  • 7. Data: 2013-02-21 10:46:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 lutego 2013 10:11:14 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > klej do luster musi zachowac elastyczno��. dodam ze zwyk�� silikony nei
    sďż˝

    > zalecane do klejenia luster.

    Zwykłe nie bo zawieraja ocet i może on wywołać korozje na warstwie odblaskowej
    lustra- tak mi szklarz pamietam tłumaczył. Kupiłem coś dedykowanego do luster i jest
    ok
    > lustra do �azienek musz� mie� odpowiednie podlanie.

    JakjąŚ dodatkowa folią na moje lustra szklarz naklejał ze niby wtedy można i
    silikonem kleic. ale w podobnej do silikonu cenie był klej do luster więc kleiłem
    nim.

  • 8. Data: 2013-02-21 17:48:49
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > ze ścian i pękło. Nauczyłem się na błędach innych i w swoim mieszkaniu
    > mam lustro zawieszane ścianie z podświetleniem takie jak są na tej stronie

    oo.. spamujemy gdzie się da widzę...

  • 9. Data: 2013-02-21 19:57:06
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 21.02.2013 09:06, Kris pisze:
    > przyklejone na silikon
    dlatego nie pęka. też mam na silikon, w budynku który ma sztywność
    galaretki. Pękają mi kafelki 20x30cm na kleju do kafelek, ale lustro na
    silikonie nie pęka.

    ToMasz