  • 1. Data: 2013-02-20 21:23:29
    Temat: Adam takie sobie zrób
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    http://podhale24.pl/aktualnosci/artykul/22861/Wierca
    _w_Banskiej_Powstaje_nowy_odwiert_geotermalny_nocne_
    zdjecia.html

  • 2. Data: 2013-02-20 21:44:36
    Temat: Re: Adam takie sobie zrób
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 20 lutego 2013 21:23:29 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:
    > http://podhale24.pl/aktualnosci/artykul/22861/Wierca
    _w_Banskiej_Powstaje_nowy_odwiert_geotermalny_nocne_
    zdjecia.html

    Ladnie :) Kogutka trzeba do tego zaprzegnac - on ze zlomu wytarga odpowiednia ilosc
    zerdzi i pare silnikow ze starych pralek i za pare zlotych zrobi z tego wiertnice. A
    tam 20 milionow placa! Grupy nie czytaja to niech placa ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2013-02-20 21:53:29
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    ps.com...
> [...]

    >odpowiednia ilosc zerdzi i pare silnikow ze starych pralek i za pare
    >zlotych zrobi z tego >wiertnice. A tam 20 milionow placa! Grupy nie czytaja

    Ale 10MW !

  • 4. Data: 2013-02-20 21:56:13
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Adam" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    _w_Banskiej_Powstaje_nowy_odwiert_geotermalny_nocne_
    zdjecia.html

    > Ale 10MW !

    Idzcie juz spac. No kurna ktora godziana?

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2013-02-20 21:59:52
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    > Idzcie juz spac. No kurna ktora godziana?

    Nie mogę. Do jutra muszę skończyć program.

  • 6. Data: 2013-02-20 22:08:40
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 20 lutego 2013 21:56:13 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Idzcie juz spac. No kurna ktora godziana?

    Ja dopiero zaczynam robote ;) Do 3 posiedze :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2013-02-20 22:38:49
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    ps.com...

    >Ja dopiero zaczynam robote ;) Do 3 posiedze :)

    To chociaz nie gadajcie, bo ludzie chca spac. Nie wiem jak Wy, ale ja rano
    musze wstac.

    Pozdro.. TK