    Newsgroups: pl.rec.dom
    Date: Sat, 8 Nov 2014 12:25:17 -0800 (PST)
    Subject: Re: mierniki ciepła na kaloryferze
    From: k...@g...com

    W dniu sobota, 8 listopada 2014 18:29:00 UTC+1 użytkownik m4rkiz napisał:
    > <j...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > poza oczywistymi sprawami dochodzi jeszcze ten drobny fakt ze jezeli zacznie
    > tak robic wystarczajaco duzy odsetek to uczciwi ludzie nie udzwigna ceny
    > ogrzewania wszystkich pasozytow w okolicy i wszyscy solidarnie zostana bez c.o.
    >
    > --
    > http://db.org.pl/

    Nie mam centralnego z sieci. jakiś czas temu sąsiad przerysował mi samochód.
    Widziałem jak odjeżdżał. Tego samego dnia widziałem ze ma porysowany zderzak.
    Następnego dnia wieczorem już miał pomalowane. Nawet nie przyszedł przeprosić. Jak by
    go spytać czy jest uczciwy to na bank by odpowiedział ze jak łza. Jak bym miał
    możliwość to bym bez mrugnięcia okiem podłączył się pod jego licznik do prądu. Nie ma
    uczciwych ludzi. Każdy coś kiedyś podpierdolił. tak że kolego sympatyczny nie pierdol
    o tych uczciwych bo jak by u Św. Piotra na furtce każdy by się musiał rozliczyć z "
    nie kradnij" to w Niebie bóg Bóg sam ze sobą by w warcaby grał.