    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 5 Jul 2020 00:59:07 -0700 (PDT)
    Subject: Re: mocowanie anteny TV-Sat przed ociepleniem?
    From: budynPL <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 lipca 2020 09:29:42 UTC+2 użytkownik sk napisał:
    > Dzień dobry Grupo!
    >
    > dom nie jest jeszcze obłożony/otynkowany a trzeba już zapewnić łączność, więc
    trzeba będzie zamontować antenę TV-Sat i paru powodów musi to być przymocowane do
    elewacji.
    > Przykręcać spokojnie do ceglanej ściany na dłuższym wysięgniku a potem spokojnie
    zakleić mocowanie w czasie kładzenia izolacji/tynkowania?

    przykręcać do muru

    > W zasadzie taki stelaż do anteny nie będzie ruszany może nawet przez 20 lat, więc
    nie będzie potrzeby dostania się do śrub.
    > Mostek termiczny chyba też nie będzie jakiś duży?

    mostek będzie, ale i tak liczy się całość budynku. Mocuj do ściany normalnie,
    sprawdziłbym tylko żeby kąt tego poziomego fragmentu był lekko ujemny, żeby woda
    raczej odpływała od muru niz tam leciała po rurze.

    Inna sprawa czy w ogóle antena jest potrzebna, tak jak mam druty od telefonów z ulicy
    to nie mam juz telefonu. Telewizja leci z internetu, czasy anten sie pewnie też
    skończą.

    b.