  • Data: 2017-11-12 14:27:32
    Temat: Re: monitoring na zadupiu
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.11.2017 o 07:43, pierdofon pisze:
    > no trudny wybor jednak jest.
    >
    > Moze inaczej:
    > Dom i stodola
    > w domu kamery 4 sztuki zewnętrzne
    > w stodole 3 sztuki zewnętrzne
    > miedzy domem a stodołą lezy zakopany zelowany kabel UTP.
    > instalacja na pewno z rejestratorem
    >
    > zalezy mi bym zdalnie mogl zobaczyc obraz "ruszajacy sie"
    > Jesli to jest problem bo za slabe lacze lub cos tam to chociaz zdjecie
    > sprzed np. 10 sekund.

    tutaj wybór IP/CVI nie ma znaczenia

    > kamery max ok 300 - 500 za sztuke
    > rejestrator  do 900 pln

    ja niedawno kupiłem dla siebie to:
    http://tnij.at/203306
    do tego dysk (to dla mnie więc kupiłem jakikolwiek kilkadziesiąt GB)
    Zależało mi na tym żeby obsługiwał kamery 4MPix (bo takie miałem), co
    ciekawe nagrywa też z detekcją ruchu (mimo że to kamery z innej firmy, a
    z kompatybilnością przy IP często jest problem - mimo że teoretycznie
    jest standard ONVIF, tu przewaga CVI/TVI/AHD - w danym standardzie pełna
    kompatybilność między producentami, z detekcją ruchu nie ma problemów)
    Dodatkowym plusem tego rejestratora jest H.265 - ale tylko dla kamer
    tego samego dostawcy (nie wiem czy można ustawić h.265 dla kilku kamer i
    h.264 dla pozostałych)
    Ma "chmurę".
    Jako że robisz to sam to wziąłbym kamery od tego samego sprzedawcy, w
    tej cenie kupisz spokojnie u niego jakieś 4MPix - ja bym zaryzykował, bo
    kosztują tyle co 2MPix w Polsce.
    Myślę że na łącznym zestawie zaoszczędzisz tyle, że nie będziesz się
    wkurwiał ewentualnymi problemami :)

    A jak chcesz coś bardziej sprawdzonego to HikVision (ceny też możesz
    zobaczyć w Chinach, ale jak kiedyś patrzyłem to w Polsce kosztowały tyle
    samo albo mniej)

    No a tak w ogóle to oprócz kamer które ogólnie oglądają podwórko ja bym
    dał kamerę/kamery identyfikujące twarz - jak intruz zobaczy kamery to
    się zasłoni, a wtedy ciach - wyłapujesz jego twarz z kamery na wysokości
    głowy. Ja włożyłem tego typu kamerę do puszki elektrycznej którą
    zamontowałem na potencjalnej drodze intruza:
    http://tnij.at/203311
    Moim zdaniem to najlepsze rozwiązanie

    Łukasz