  • Data: 2017-11-12 15:38:46
    Temat: Re: monitoring na zadupiu
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dyski do rejestratora, to tylko przeznaczone do pracy ciągłej. Zwykłe
    > dyski do desktopów w większości wytrzymywały troszkę ponad 2 lata, czyli
    > już po gwarancji.

    umnie jest lepiej, korzystniej. nie pamietam dokładnie ile wytrzymują
    dyski, ale monitoring najstarszy mam od 10 lat, i zawsze do tego zestawu
    trafiał używany dysk. Nigdy mi w rejestratorze nie padł, wyrzucam przez
    to ze mają relatywnie małą pojemność. ten który mam teraz ma 500giga i
    jest drugim dyskiem w ciągu 10 lat.

    ToMasz