  • 21. Data: 2013-02-26 23:06:51
    Temat: Re: na podłogi panele czy deska?
    Od: Olo <j...@w...pl>

    W dniu 2013-02-26 10:18, brunet.wp pisze:
    > Użytkownik "Olo" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dzięki za opinię.
    >
    > Jeśli możesz, to podaj choć jeden argument za deską.

    Tylko jeden?
    Choćby ten, iż jak chodzisz po deskach (mam na myśli również drewniany
    parkiet), to nawet jak wejdzie kobieta w szpilkach nie słychać
    stukania.... w porównaniu z panelami jest cisza.
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 22. Data: 2013-02-26 23:14:04
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 lutego 2013 23:06:51 UTC+1 użytkownik Olo napisał:

    > Tylko jeden?
    > Choćby ten, iż jak chodzisz po deskach (mam na myśli również drewniany
    > parkiet), to nawet jak wejdzie kobieta w szpilkach nie słychać
    > stukania.... w porównaniu z panelami jest cisza.

    Jak na parkiet wejdzie kobita w szpilkach to masz troche wiekszy problem niz halas :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 23. Data: 2013-02-27 08:45:27
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Olo napisał(a):

    > Tylko jeden?
    > Choćby ten, iż jak chodzisz po deskach (mam na myśli również drewniany
    > parkiet), to nawet jak wejdzie kobieta w szpilkach nie słychać
    > stukania.... w porównaniu z panelami jest cisza.

    Do bani! Jako szowinistyczno-fetyszystyczna męska świnia uważam, że
    kobieta na szpilkach ma stukać i basta! ;)
    --
    zbigi

  • 24. Data: 2013-02-27 23:10:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ergie wrote:
> [...]
    > lakierowany wygląda bardzo sztucznie a na matowym widać każde
    > wgłębienie po przesuwaniu mebli.
    > Największa wadą paneli dla mnie jest stukanie. Im grubsze panele tym
    > mniej dokuczliwe ale i tak o rząd wielkości bardziej słyszalne niż na
    > drewnianej podłodze. Dałem pod panele pianomat i nie jest źle.
    > Jedynie stukanie przez dzieci drewnianymi zabawkami jest odczuwalne.
    >
    > Gdybym miał duże pomieszczenia to bym dał parkiet dębowy, ale w
    > pomieszczeniach 20-30m2 gdy dookoła ścian stoją meble wygląda jak w
    > małej salce w muzeum. IMO parkiet potrzebuje przestrzeni by się dobrze

    to trzeba dac parkiet techniczny...

    drewno jest ustawione włóknami do pionu, mając bardzo wysoką odporność
    mechniczną.

    tak sie robiło kiedyś podłogi w fabrykach.

  • 25. Data: 2013-02-28 15:18:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam wrote:

    > Jak na parkiet wejdzie kobita w szpilkach to masz troche wiekszy
    > problem niz halas :D

    jeśli w samych szpilkach to suspensorium pomoże ;-)

  • 26. Data: 2013-02-28 22:06:13
    Od: r...@g...com

    W dniu środa, 27 lutego 2013 23:10:18 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > to trzeba dac parkiet techniczny...
    >

    > drewno jest ustawione włóknami do pionu, mając bardzo wysoką odporność
    >
    > mechniczną.
    >

    > tak sie robiło kiedyś podłogi w fabrykach.

    No włąśnie... a na podłogówkę się da?
    Dąb wystarczy?
    Czy musi być merbau?

  • 27. Data: 2013-03-01 05:44:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > No włąśnie... a na podłogówkę się da?
    > Dąb wystarczy?
    > Czy musi być merbau?

    na podłogówkę sie prawdopodobnie nadaje i może być dąb

    wystarczy sprawdzić przewodność cieplną która wydłuż włókien jest wyższa niż
    w poprzek.

    Oczywiście gdzy sie planuje kłaść drewno czy panele to warto to uwzględnić
    licząc parametry ogrzewania podłogowego.