  • 1. Data: 2017-01-28 17:45:25
    Temat: nagrzewnica elektryczna małej mocy
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    Witam,
    jaką nagrzewnicę warto kupić do sporadycznego ogrzewania niewielkiego
    pomieszczenia (2x2m, h=3m), taka 3kW z marketu za stokilkadziesiąt zł
    będzie dobra, czy może są lepsze i gorsze? Różnią się grzałkami? pewnie
    istotna jest moc wentylatora lub też jego śmigła? Ktoś poleci z własnego
    doświadczenia?
    Pomieszczenie w budynku murowanym, nieogrzewanym, temperatura wewnątrz
    zawsze dodatnia (chyba), przychodzę tam czasem raz na miesiąc, a czasem
    kilka razy w tygodniu i siadam na godzinę czy trzy przy biurku, ciepło
    chciałbym mieć w miarę możliwości momentalnie, koszt grzania bez
    znaczenia. Fajnie jakby stała na nóżkach z regulacją (możliwość
    skierowania lekko w górę)

    Łukasz

  • 2. Data: 2017-01-28 18:28:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zalezy ile masz pradu. Im wieksza moc bedzie tym szybciej nagrzeje. Po co Ci
    nagrzewnica za sto kilkadziedziesiat zlotych jak widzialem termowentylatory po 39
    zlotych. Jak dwa kilowaty za malo to dwa termowentylatory, o ile instalacja wytrzyma.

  • 3. Data: 2017-01-29 12:46:13
    Temat: Re: nagrzewnica elektryczna małej mocy
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

> [...]
    zlotych. Jak dwa kilowaty za malo to dwa termowentylatory, o ile instalacja wytrzyma.

    myślę że te 3-4kW może być (na pewno jednofazowe) , obawiam się że
    termowentylator będzie miał za słaby wentylator i o ile z takiej samej
    grzałki (jeśli ma takie same jak w droższych nagrzewnicach) uzyskam tyle
    samo ciepła przy tej samej mocy, o tyle malutki wentylatorek nie będzie
    w stanie szybko tego ciepła rozprowadzić.

    Łukasz

  • 4. Data: 2017-01-29 14:12:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To kup sobie droga.

  • 5. Data: 2017-01-29 14:29:34
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > To kup sobie droga.

    po co się udzielasz jak nie masz nic do powiedzenia.

  • 6. Data: 2017-01-29 14:52:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A co mam Ci powiedziec. Moze to ze jak tam jest 9m? powietrza to da sie precyzyjnie
    policzyc jaka minimalna moc ma miec dmuchawa zeby w zalozonym czasie podniosla
    temperature o zakladana ilosc stopni? Takich oczywistych rzeczy sie nie pisze bo tego
    kazdego w szkole ucza.

  • 7. Data: 2017-01-29 15:05:53
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    ddddddddddddd wrote:

    > po co się udzielasz jak nie masz nic do powiedzenia.

    Nie oczekuj odpowiedzi od debilka drobiowego.
    Poczekaj chwile a zaraz bedzie mu wtorowal Bydyń i kapo Kris.
    W powiewie dołaczy do nich zwolennik baraniego łba Maniek4,
    Jak mozesz sie zorientowac to sa "eksperci tej grupy' - pozal sie boze!

    Pzdr.

  • 8. Data: 2017-01-29 15:11:27
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 29 stycznia 2017 14:29:35 UTC+1 użytkownik ddddddddddddd napisał:

    > po co się udzielasz jak nie masz nic do powiedzenia.

    drób ci napisał jakie jest sensowne rozwiazanie. Podziekuj, przepros i ten tego, sam
    wiesz co.

    b.

  • 9. Data: 2017-01-29 15:13:53
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

> [...]
    temperature o zakladana ilosc stopni? Takich oczywistych rzeczy sie nie pisze bo tego

    ty nic nie mów. Od innych oczekiwałem informacji w stylu firmy X z
    castoramy nie kupuj, bo to ledwo wieje, albo firma Y wieje fajnie ale ma
    słabą grzałkę.
    Co mi dadzą obliczenia, jeśli waty na obudowie będą chińskie i przy
    nastawie 3kW moc grzewcza wyniesie 1kW?
    z tobą EOT

    Łukasz

  • 10. Data: 2017-01-29 15:25:45
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 29.01.2017 o 15:11, Budyń pisze:

    > drób ci napisał jakie jest sensowne rozwiazanie. Podziekuj, przepros i ten tego,
    sam wiesz co.

    > b.

    Zawsze kupujesz coś droższego jeśli masz wątpliwości? jeśli nie to przeproś.

    Łukasz