  • Data: 2015-05-22 14:32:22
    Temat: Re: naped do bramy przesuwnej
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 22 maja 2015 08:31:48 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Fri, 22 May 2015 08:21:58 +0200, JanuszO

    > Na forum Muratora, niejaki Jarek P., podpiął otwieranie bramy pod mignięcie
    > długimi światłami. Fajny patent, bo nie trzeba nosić kolejnego breloczka
    > przy kluczach. Oczywiście zasięgu to raczej nie zwiększa...

    Kurde, czytam na biezaco jego dziennik ale tego patentu nie znam.
    Mam watpliwosci co do tego wynalazku:
    - czy rozpoznaje swiatla "swoje"
    - jaka odpornosc na "falszywe alarmy"?
    - czujka musi jakos widziec swiatla. U mnie jak wykrece pod brame, to juz pilot by
    dzialal, a telefon lapalby wifi domowe jeszcze wczesniej (i to moze wykorzystam)

    bajcik