    From: Krzemo <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ocieplanie w niskich temperaturach
    Date: Tue, 27 Oct 2009 01:42:06 -0700 (PDT)

    On 26 Paź, 15:27, Andrzej <c...@w...pl> wrote:

    > Czy ktoś inny ocieplał dom w podobnych warunkach i wszystko było w
    > porządku? Proszę o wypowiedzi.

    Ja ocieplałem zeszłej zimy. Kleili mi na piankę tytan EOS. Potem
    zaciągali klejem "zimowym" ceresita. Atak zimy i święta przerwały te
    prace i.... "dzięki Bogu!"
    ;-)

    Schrzanili wszystko co tylko mogli. Tłumaczyli się tym że ręce im
    grabiały dlatego jest tak nierówno. Dzięki piance to wszystko nie
    odpadło. Co do kleju to niestety nasiąkł i spuchł w miejscach gdzie
    zaciekała woda (nie zostało zagruntowane). Wypieprzyłem ich na zbity
    pysk. Potem (już w lecie) wziąłem inną ekipę która "prostowała" ściany
    po poprzednikach oczywiście. Tym nowym "patrzyłem na ręce" bo nie stać
    by mnie było na poprawianie po raz trzeci. Nie raz musieli zrywać to
    co przykleili bo przyłapałem ich na klejeniu (oczywiście zwykłym
    klejem) "na same placki". Na końcu zaciągneli siatkę, pomalowali to
    gruntem i jest duża różnica. Sam klej jest nasiąkliwy, zagruntowany
    jest wręcz prawie hydrofobowy a w zimie ma to duże znaczenie.

    Teraz jakbyś zaczął to jeszcze można nawet zwykłym klejem (bo temp.
    nocą nie spada poniżej zera). Ale nie wiadomo jak długo tak będzie.
    Prawdopodobnie będą to robić u Ciebie do 2 tygodni. Tynk ostateczny
    zostaw sobie na przyszły rok (po co ryzykować).

    Pozdrawiam,
    Krzemo.