  • 21. Data: 2012-05-15 12:33:35
    Temat: Re: odległość między puszkami w ścianie
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "Adams" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:jotal4$qqg$1@speranza.aioe.org...
    > To moze zrob tak.
    >
    > Wybierz tzw bialy osprzet co chcesz kupic,
    > zrob sobie arkusz w Excelu i co otwor
    > to wpisuj ile gniazd, typ gniazdka, cena, wartosc.
    >
    > IMHO, zadne rady tu nie pomogą,
    > wiekszosc gniazd w domu bedzie nie uzywana,
    > czyli to bedzie jakbys 2stowki sobie polozyl za szafe
    > i niech se lezy na potem, i tak w kazdym pokoju :D

    Po części masz rację. Przeboleję jednak te 2 stówki na nadmiarowe gniazdka.

    W bloku mam 4 gniazdka na mały pokój, generalnie wystarcza, ale jest to
    minimum. Czasami, raz na 100 lat brakuje gniazdka :)

  • 22. Data: 2012-05-15 12:42:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 maja 2012 12:33:35 UTC+2 użytkownik brunet.wp napisał:
    > Po cz�ci masz racj�. Przebolej� jednak te 2 st�wki na nadmiarowe gniazdka.

    Dwie stówki na pomieszczenie razy liczba pomieszczeń = zmywarka np;)

  • 23. Data: 2012-05-15 13:47:52
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    ion-forums@yngr17...
    > Dwie stówki na pomieszczenie razy liczba pomieszczeń = zmywarka np;)

    Taki jest kosz luksusu :)

  • 24. Data: 2012-05-15 14:53:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 maja 2012 13:47:52 UTC+2 użytkownik brunet.wp napisał:
    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ion-forums@yngr17...

    > Taki jest kosz luksusu :)

    Tylko że niepotrzebne giazdka= zmywarka, kilka/kilkanascie mało potrzebnych skrętek=
    pralka, tu 200zł tam 300zł i na koniec 10tys brakuje.
    Ty jesteś jeszcze chyba na takim etapie budowy gdzie sie kase wydaje na "grube "
    sprawy- tu 5ty, tam 5 tys. a wykończeniówka czy szczególnie montaz osprzetu du dużo
    "drobniejszych" zakupów- w reklamówce przywioeziesz a 1000zł wydasz;) a poczatkowo
    pełna walizka pieniędzy juz pustoszeje najczęsciej;)

  • 25. Data: 2012-05-15 15:53:47
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Kris wrote:

    > Na tynkach gipsowych zdarza się że widac smugi jak cienko gipsu nad przewodem(ale
    to naprade cienko musi byc).

    U mnie przewody nie wychodzą, ale materiały mam sensownej
    jakości: przewody NKT i Telefonika, a tynk to Rotband. Nie
    wiem, jak to by wyglądało w przypadku np. Zielonki czy
    Ełktrimu. Tynku przeciętnie nad przewodem mam do 5 mm
    (kładziony na odpowiednio podcięte listwy tynkarskie 10).

    Pozdrawiam, Piotr

  • 26. Data: 2012-05-16 12:02:26
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@N...gazeta.pl>

    Mam tak zrobione serią Forum z Elda Szczecinek 230V + telefon + RTV, pełny
    odlot (kurczę, to już naprawdę 15 lat ma ta seria?? estetyka przewyższa
    większość z dzisiejszego rynku, natomiast beznadziejnie się podłączało
    przewody, ryzyko zwarcia z mocowaniem, co kto naklął przy Forum to jego).

    Gniazda podwójne do jednej ramki (w innym lokalu mam jakąś inna serię, gniazda
    w module nie po skosie lecz jedno nad drugim, i to zdecydowanie brzydziej
    wyglada niż seria Forum) nigdy nie sa tak "estetyczne" jak pojedyncze, ale
    pakowanie pojedynczego gniazda w jedną ramkę to straszliwa strata miejsca.

    I na pewno pozytywnie bym rozważył gniazda wielokrotne na płaskie wtyczki.

    -----
    > zastanawiam się czy będzie estetycznie wyglądało takie podwójne gniazdo i
    obok gniazdo komputerowe.