  • Data: 2018-01-07 21:42:06
    Temat: Re: odnawianie krzeseł
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > IMO to się nadaje do cienkich warstw, w znacznym stopniu zetlałych. Jak
    > masz parę warstw twardej olejnicy to może się okazać że w jednym miejscu
    > jej nie ześrutujesz a w drugim miejscu zleci łatwo i wyśrutujesz piękne
    > wgłębienie w drewnie.
    Dokładnie tak jest, jak piszesz. Robiłem próby piaskowania najbardziej
    drobnym piaskiem i niestety nic z tego. Pozostają miejsca, gdzie farba
    jeszcze nie zeszła, a po sąsiedzku w drewnie robią się już wgłębienia.
    Jak dla mnie najlepsza jest opalarka plus potem szlifierka oscylacyjna.
    Niestety jest to baaardzo czasochłonne. Jak dożyję emerytury, to może
    coś tak odnowię. Teraz szkoda czasu.
    Jacek