  • Data: 2018-01-08 01:57:13
    Temat: Re: odnawianie krzeseł
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 7 Jan 2018 21:36:47 +0100, Jacek napisał(a):

    > U mnie też podłogi pomalowane Chemosilem w 1992 roku nadal prezentują
    > się dobrze i szkoda, że takich lakierów już nie ma. Było to trujące, ale
    > po wyschnięciu i wywietrzeniu trzymało latami.
    > Kilka miesięcy temu malowałem drzwi wejściowe lakierem poliuretanowych
    > (2-składnikowy). Wyszło fajnie i lakier jest bardzo twardy.

    To i ja się podłączę pod wątek. Poradźcie, czym pomalować drewno, które
    może mieć kontakt z wodą. Chodzi tylko o zachlapanie, które jednak nie
    zawsze będzie wytarte i samo musi wyschnąć. Nie powinien się też zmienić
    kolor drewna po aplikacji. A ten kolor musi być jasny, więc egzotyczne
    gatunki nie wchodzą w grę, co najwyżej rodzimy dąb.

    Kombinowałem kiedyś z olejem do blatów kuchennych, ale to jest porażka.
    Widać każdą plamę i woda to wypłukuje.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl