  • 151. Data: 2016-09-29 14:05:36
    Temat: Re: [off-topic] Re: grzejecie?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-09-29 o 11:48, Kris pisze:

    > Jedna osoba w tym watku zasygnalizowała że w kogoś postach zamiast pl liuterek
    jakieś dziwne znaczki mu wyskakują.
    > Nikt inny problemu nie zgłaszał. Skoro kilkanaście osób widzi prawidłowo a u jednej
    jakies problemy to chyba prościej żeby ta jedna osoba zmieniła u siebie.

    Nie zglaszaja, bo im rece opadly juz kilka lat temu i nie chca sie kopac
    z koniem. Mi krzaczy, ale sie nie odzywam, bo jak przypadkiem uslysze
    odzywke o nowoczesnosci to sie pozygam. Jakos ludzie nie maja wiekszych
    problemow trzymac sie standardow na drogach.

    Pozdro.. TK

  • 152. Data: 2016-09-29 14:07:36
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-09-29 o 13:52, Kris pisze:

    > A kto i kiedy ogłosił istniejący?

    Niejaki Tomasz Surmacz
    okolice 1994
    http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl

    --
    Pete

  • 153. Data: 2016-09-29 14:15:41
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-09-29 o 14:07, Pete pisze:

    > Niejaki Tomasz Surmacz
    > okolice 1994
    > http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl

    O jacie. Nawet nie zdawalem sobie sprawy, ze tyle czasu juz minelo. Po
    przeczytaniu poczatku i wywodu:

    " Dzięki newsom można w efektywniejszy, niż za pomocą listserwerów,
    sposób rozsyłać artykuły do dużej liczby użytkowników, odciążając
    zarówno łącza komputerowe (szczególnie te międzymiastowe, bo niektóre z
    nich nie przekraczają w dalszym ciągu prędkości 64kbps)"

    widac ile pajeczyny na tym pajaki uwily...

    Pozdro.. TK

  • 154. Data: 2016-09-29 14:18:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 września 2016 14:02:22 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > robią. Jak i dużo innych rzeczy o których webowe interfejsy mogą tylko
    > pomarzyć. Natomiast jak widać uzgodnienie deklaracji kodowania z
    > kodowanie przerasta możliwości googla
    Raczej chyba na masową skale to kłopotem nie jest. raptem jednej osobie cos tam
    krzaczy w ostatnich dniach. Nikt więcej przynajmniej nie melduje więc podejrzewam ze
    ta osoba ma coś nie tak w czytniku swoim ustawione.

  • 155. Data: 2016-09-29 14:22:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 września 2016 14:01:03 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > hint: RFC
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Request_for_Comments

    Od 1969roku trochę zmian na świecie było;)
    No i:
    "Dokumenty nie mają mocy oficjalnej..."

  • 156. Data: 2016-09-29 14:24:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 28 września 2016 18:57:17 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > nie widać.
    A chociażby na Twoje posty spojrzę- najaktywniej na tej grupie udzielasz się w
    postach politycznych i religijnych.
    A to grupa o budowaniu.
    A netykieta cos wspomina o pisaniu nie na temat chyba;)

  • 157. Data: 2016-09-29 14:25:02
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Kris napisał:

    > A bo widzisz- jak ktoś korzysta z google groups to mu nieprzycięte cytaty
    > nie przeszkadzają bo google je ładnie ukrywa-

    No tak, *nie przeszkadzają*! Można sobie pisać swoje, zupełnie bez związku
    z tym, co już ktoś napisał.

    > nawet jak jest to strasznie długi wywód niejakiego Eneuela. A w każdej
    > chwili możesz odkryć ukryty cytat i wiesz do czego piszący się odnosił.

    Nie wiem. To są sytuacje wyjątkowe, że ktoś odnosi się do wszystkiego.
    Żaden automat nie ukryje ani nie przytnie cytatów -- to musi zrobić
    człowiek, który redaguje odpowiedź. Nie każdy jednak to rozumie.

    > Bardzo fajna funkcja szkoda że czytniki tak nie robią(chyba).

    Robią. Zawsze robiły. Odkąd pamiętam, tak ze ćwierć wieku.

    > Ale zgadzam się z tym że osoby korzystające z czytników mogą być
    > poirytowane takimi nieprzyciętymi cytatatmi

    Nie są. Bywają poirytowani głupotą piszących. Ale krótko, bo czytniki
    mają filtry.

    --
    Jarek

  • 158. Data: 2016-09-29 14:25:29
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Kris napisał:

    > Nie żebym się czepiał ale to dokładnie jak Ty w tym poście

    Nie żebym się czepiał, ale nie dokładnie tak.

    > ;)

    ... po śmiechu jego.

    --
    Jarek

  • 159. Data: 2016-09-29 14:30:19
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Kris napisał:

    > Raczej chyba na masową skale to kłopotem nie jest. raptem jednej osobie
    > cos tam krzaczy w ostatnich dniach. Nikt więcej przynajmniej nie melduje
    > więc podejrzewam ze ta osoba ma coś nie tak w czytniku swoim ustawione.

    Nikt nie melduje, bo nawet nie czyta. Tak jak ja na przykład, o czym już
    wspomniałem. Dopiero jak mi cztynik podbije "score" wiadomości, która
    jest (kolejną) odpowiedzią na to, co kiedyś wcześniej napiusałem, mam
    okazję zobaczyć. I melduję. Że paskudnie to wygląda.

    Jarek

    --
    -- Szwejku, Jezus Maria, Himmelherrgott, ja was zastrzelę, bydlę jedno,
    ośle, kretynie, gówniarzu jeden! Czy można być takim bałwanem?

  • 160. Data: 2016-09-29 14:55:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Request_for_Comments
    >
    > Od 1969roku trochę zmian na świecie było;)
    > No i:
    > "Dokumenty nie mają mocy oficjalnej..."

    i zupełnie przypadkiem wszyscy providerzy starają się ich trzymać.
    A spróbuj zmienić coś w ustalonych standardach.
    Pamiętasz próby wprowadzenia płatych maili?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?