  • 161. Data: 2016-09-29 14:55:40
    Temat: Re: [off-topic] Re: grzejecie?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > A chociażby na Twoje posty spojrzę- najaktywniej na tej grupie udzielasz się w
    postach politycznych i religijnych.
    > A to grupa o budowaniu.
    > A netykieta cos wspomina o pisaniu nie na temat chyba;)

    to zgłoś pretensje do zaczynającego podwątek

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 162. Data: 2016-09-29 15:10:26
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-09-29 o 14:22, Kris pisze:

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Request_for_Comments
    >
    > Od 1969roku trochę zmian na świecie było;)

    W temacie usenetu niewiele

    > No i:
    > "Dokumenty nie mają mocy oficjalnej..."

    A znalazłeś oficjalne?
    Nie wiem jak jest teraz, ale kiedyś, jak TS czegoś nie klepnął, to to
    nie istniało.

    --
    Pete

  • 163. Data: 2016-09-29 15:31:59
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-09-29 o 13:04, masti pisze:

    > standardem jest to co działa od kilkunastu/dziesięciu lat.

    A kilkanaście/dziesiąt lat temu to jak długo działało?

    > Wskażesz gdzie Google/Facebook ogłosiły nowy standard usenetu?

    Napisałem o standardach w ogóle, nie tylko usnetu/internetu. Cały czas
    pojawiają się nowe i znikają stare.

    > Czy może nieudolnie zaimplementowali istniejący?

    Dlaczego nieudolnie, więcej ludzi korzysta z ich usług niż usnetu.

  • 164. Data: 2016-09-29 15:35:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    nadir wrote:

    > A kilkanaście/dziesiąt lat temu to jak długo działało?

    ale spróbowałeś któryś teraz zmienić?

    > Napisałem o standardach w ogóle, nie tylko usnetu/internetu. Cały czas
    > pojawiają się nowe i znikają stare.

    ale mówimy o usenecie. I internecie

    > Dlaczego nieudolnie, więcej ludzi korzysta z ich usług niż usnetu.

    bo zaimplementowali nieudolnie.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 165. Data: 2016-09-29 15:56:27
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-09-29 o 15:31, nadir pisze:

> [...]
    > pojawiają się nowe i znikają stare.

    > Dlaczego nieudolnie, więcej ludzi korzysta z ich usług niż usnetu.

    No ale wlasciwie to czemu sluzy taka dyskusja? Rozumiem wiek kilkunastu
    lat, kiedy trzeba byc przeciw wszystkiemu. Ten okres mija i wlasciwie to
    jaki jest problem w cieciu cytatow, czy poprawnym ustawieniu kodowania?
    Lenistwo czystej postaci, po ktorym biora sie dyskusje jak to po kilofie
    ma sie wstac, bo generalnie wszystko ma sie w tyle i lezenie do gory
    kilem wychodzi najlepiej? W zyciu juz nic od siebie najlepiej nie
    wymagac? No niech mi ktos wytlumaczy uprzejmie prosze fenomen awersji do
    stosowania uznanych standardow w necie.

    Pozdro.. TK

  • 166. Data: 2016-09-29 17:00:55
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-09-29 o 15:56, Maniek4 pisze:
> [...]
    > kilem wychodzi najlepiej? W zyciu juz nic od siebie najlepiej nie
    > wymagac? No niech mi ktos wytlumaczy uprzejmie prosze fenomen awersji do

    No jak to, nie wiesz?! Przecież teraz, jak coś po jednym kliknięciu czy
    po wyjęciu z pudełka od razu nie działa i jeszcze loda przy okazji nie
    zrobi, to jest do niczego i nie warte nawet tej minuty zainteresowania.
    Jeszcze by trzeba poświęcić 5 minut i się w coś zagłębić trochę bardziej
    niż tylko do poziomu szumnego nagłówka wielkimi literami na pudełku (czy
    w gazecie) ;)
    Teraz to wiesz, 30 sekund poświęcone na przeczytanie czegoś ze
    zrozumieniem to już marnotrawstwo czasu ;)

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 167. Data: 2016-09-29 17:34:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I tak ma byc ze ma dzialc po wlaczeniu. Kupilem tablet, wlozylem karte do netu i
    wlaczylem. Spytal po jakiemu gadam, to mu klinalem na liscie. Potem z trzy minuty
    brandzlowal sie sam z soba i spytal czy mam poczte czy chce zalozyc. Kocham androida
    miloscia wielka i czysta. Wszystko dziala od klikniecia a nie jak w windzie trzeba
    doktorat robic zeby dzialalo. Wlaczylem projektor i klikalem zeby tablet punkt
    dostepu do netu zrobil. Duzymi literami napisal mi haslo. Za minute mialem net w
    projektorze. Chcialem to samo zrobic z komputerem z winda. Siec widzi, haslo wpisane
    i taki chuj jak komin Batorego, nie dziala.

  • 168. Data: 2016-09-29 17:54:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 września 2016 15:56:33 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > kilem wychodzi najlepiej? W zyciu juz nic od siebie najlepiej nie
    > wymagac? No niech mi ktos wytlumaczy uprzejmie prosze fenomen awersji do

    Może ja sprobuję wytlumaczyć na sobie
    Na grupy piszę naprzemiennie z 3-4urządzeń(kompy, laptop, tablet)
    Nic wygodniejszego w takiej sytuacji od google nie ma.
    Pełna synchronizacja, to co przeczytam a tablecie jest oznaczone od razu jako
    przeczytane na kompie itp
    Może i są programy co tak działają ale musiałbym je wszedzie instalować a nie chcę.
    Coraz więcej osob korzysta z googlegroups to i chyba problem większym nie jest aby ci
    zatwardziali tradycjonalisci usenetu rak przestawili swoje czytniki aby prawidłowo
    odczytywały posty. Nie wierzę ze się nie da.
    Pomijam kwestie nie cytowania jak kogutek robi bo na to żaden czytnik i ustawienia
    nie pomogą.
    Nieprzycinanie cytatow to też chyba marginalny problem- dla użytkownikow google
    groups nieistotny bo google sobie ładnie z tym radzi. Dla tych co programowe czytniki
    mają pewnie też się da ustawić zeby urywało cytaty- Jarek pisał np że się da. Więc
    problemow zostaje niewiele jak nie wcale.
    A co do netykiety to chyba wszyscy regularnie jej paragrafy łamiemy.
    Jak coś nieprzystaje do rzeczywistości to lepiej to zmienić niż na siłę rzeczywistość
    naginać.
    O przepisach drogowych pisałeś- w 1969 to na drogach większość furmanek była i pewnie
    legalnie. Teraz na takie choćby wojewodzkiej drodze czy innej expresowce to raczej
    furmanka nie pojedzie.
    Więc tą netykiete z 1969 roku trzeba do dzisiejszych realiow adoptować a nie że
    posiadacze furmanek protestują że na autostradzie im niekomfortowo jechać.

  • 169. Data: 2016-09-29 18:03:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 września 2016 14:55:52 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > to zgłoś pretensje do zaczynającego podwątek

    Znaczy siłą Ciebie zmuszają do łamania netykiety?
    Może w tym RFC z 1969 roku jakieś paragrafy na to są?

  • 170. Data: 2016-09-29 18:09:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 września 2016 17:00:56 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:
    .

    > No jak to, nie wiesz?! Przecież teraz, jak coś po jednym kliknięciu czy
    > po wyjęciu z pudełka od razu nie działa

    I chyba o to chodzi.
    Kupujesz laptopa to ma działać po wyjęciu z pudełka.
    Kupujesz rower czy auto z salonu to możesz nim praktycznie ze sklepu wyjechać.