  • 21. Data: 2018-11-10 11:54:42
    Temat: Re: osiedla bez zwierząt
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    collie pisze tak:

    > gdyż nie ma głupich psów, są tylko głupi ich właściciele.

    Są np yorki.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 22. Data: 2018-11-10 13:02:45
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 10 Nov 2018 10:54:42 +0000, PiteR wrote:

    > Są np yorki.

    Po polsku to się chyba poprawnie mówi "Nowojorczycy".

    Mateusz

  • 23. Data: 2018-11-10 13:33:34
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 10.11.2018 13:02, Mateusz Viste pisze:

    > Po polsku to się chyba poprawnie mówi "Nowojorczycy".

    Wracaj do tych swoich "panienek" wełnianych ('pasą się,
    pasą, barany wełniane') - wirtualnych, ale zawsze - i nie
    bredź o rzeczach, na których się nie znasz. Baranie polski.

  • 24. Data: 2018-11-10 14:25:09
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 10.11.2018 o 08:58, collie pisze:

    > Za to mieszkając w Trójkącie Bermudzkim (Pułaskiego, Traugutta,
    > Kościuszki) poczujesz w bramach upojny zapach ludzkiego gówna
    > i szczyn.

    A murzynów tam nie biją?

  • 25. Data: 2018-11-10 14:50:14
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 10.11.2018 11:54, PiteR pisze:

    > Są np yorki.

    W rankingu psów pod kątem inteligencji, opracowanym przez
    Stanleya Corena w jego książce 'Inteligencja psów', yorkshire
    terier (zwany popularnie yorkiem) znajduje się na 27. pozycji.
    Tabelę otwiera border collie a zamyka - na 79. pozycji - chart
    afgański.

  • 26. Data: 2018-11-10 17:10:55
    Od: rafsc <...@w...pl>

    collie wrote:

> [...]
    > terier (zwany popularnie yorkiem) znajduje się na 27. pozycji.
    > Tabelę otwiera border collie a zamyka - na 79. pozycji - chart

    Najdeszła wiekopomna chwila.
    Oto wyjaśniła się geneza czyjegoś nicka.

  • 27. Data: 2018-11-10 18:28:52
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 10.11.2018 17:10, rafsc pisze:

    > Najdeszła wiekopomna chwila.
    > Oto wyjaśniła się geneza czyjegoś nicka.

    Powiedz to mojemu collie rough (czyli popularnemu "Lassie"), który
    w tabeli Stanleya Corena jest na 16. miejscu, razem z keeshondem.
    Tuż przed nimi (15.) jest schipperke i owczarek belgijski a za nimi
    (17.) - niemiecki wyżeł krótkowłosy. I tu jeszcze ciekawostka:
    wyglądający jak głupek - z powodu idiotycznego strzyżenia - pudel
    plasuje się na drugim miejscu w tabeli, zaraz za border collie.

  • 28. Data: 2018-11-10 18:55:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 9 listopada 2018 23:39:15 UTC+1 użytkownik collie napisał:

    > Na oczy książki papierowej nie widziałeś od czasu,
    > gdy Cię przepchnęli przez podstawówkę. Ciemniaku.

    To że Ty żadnej książki nie przeczytałeś(no moze "Poczytaj mi Mamo" ojciec Tobie
    czytał) to widać po Twojej tfórczosci tutaj chociażby.
    I po raz kolejny apeluję: zmień nicka bo piesy się za Ciebie wstydzić muszą.

  • 29. Data: 2018-11-10 19:19:45
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    ps.com...

    To że Ty żadnej książki nie przeczytałeś(no moze "Poczytaj mi Mamo" ojciec
    Tobie czytał) to widać po Twojej tfórczosci tutaj chociażby.
    I po raz kolejny apeluję: zmień nicka bo piesy się za Ciebie wstydzić muszą.

    *NIEUK*

  • 30. Data: 2018-11-10 19:21:07
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-10 o 14:50, collie pisze:
> [...]
    > terier (zwany popularnie yorkiem) znajduje się na 27. pozycji.
    > Tabelę otwiera border collie a zamyka - na 79. pozycji - chart

    Książki (jeszcze) nie znam.
    W jaki sposób jest badana inteligencja psów?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam