    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: ostrzenie pił do drewna
    Date: Sun, 11 Mar 2018 20:46:19 +0100

    collie pisze:

    > No to się zdecyduj, czy korzystając z takiego łańcucha za
    > 14,80 zł, będziesz potem pisał na p.r.o.:

    Co mają moje decyzje do pomysłów wyrzucania całkiem dobrych
    i nieużywanych rzeczy?

    > czy w ten deseń:

    Nic nie wymogło, poza czasem. Stępił mi się jeden łańcuch,
    więc poszedłem do sklepu, gdzie kiedyś kupiłem piłę i zapytałem
    o coś do ostrzenia. Nie mieli. Nowych łańcuchów też nie mieli.
    No to sobie myślę "dzisiaj sobie nie potnę" -- i zamówiłem
    w internecie. Przedtem nie miałem bladego pojęcia o cenach
    (do dzisiaj też nie miałem dobrego). Teraz już widzę, że
    kupowanie droższych nie ma sensu. Przy moim podejściu, gdyby mi
    się ta widia stępiła, to i tak bym kupił nowy, a nie diamentową
    ostrzałkę za Bóg wie ile (tępych łańcuchów nie wyrzucam, jak
    będę kiedyś wybierał się do Nowego Miasta nad Pilicą, zabiorę
    je ze sobą).

    > To nie logika, to żart.

    Jeśli żart, to tym bardziej nie rozumiem.

    --
    Jarek