    Subject: Re: ostrzenie pił do drewna
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    From: Krycha <k...@p...onet.pl>
    Date: Sun, 11 Mar 2018 21:30:34 +0100

    W dniu 11.03.2018 o 13:38, Jacek pisze:

    > Wyrzuć stare piłki i kup piłę kabłąkową np. taką (niekoniecznie Stanley):
    > https://tinyurl.com/y8xnnzql
    > Do takich pił są dostępne różne brzeszczoty. Ja używam tylko tego
    > "fabrycznego" do gałęzi, ale jak ktoś ma życzenie ciąć deski, czy jakieś
    > płyty to można założyć brzeszczot o innych ząbkach.
    > U mnie wszystkie inne piłki, "lisie ogony" itp. poszły w odstawkę, bo ta
    > kabłąkowa tnie doskonale i nie tępi się szybko, a jakby już, to nowy
    > brzeszczot kosztuje w granicach 10 zł.
    > Jacek

    Piły kabłąkowe używam do cięcia drewna na koziołku (stojaku).
    Brzeszczoty wymieniam, gdy się stępią.
    Ale gdy trzeba wyciąć grubszą gałąź wśród innych gałęzi na drzewie,
    to potrzebna jest taka jak "lisi ogon" lub coś podobnego.
    Czyli przyjdzie mi wyrzucić te moje z cienkimi ostrzami i kupić nowe.
    A ja tak nie lubię wyrzucać :-(

    Krycha.