  • Data: 2019-04-15 14:59:33
    Temat: Re: otwornica 68 na kontakty, jakieś typy?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2019 13:54:29 UTC+2 użytkownik marios napisał:

    > Na miejscu mam z marketów: LM,OBI,CASTO,BRICOMAN,?

    Kupowałem otwornicę z węglikami za max 50-60 pln i zrobiła u mnie jakoś
    ponad 200 puszek w porothermie + bardzo mocnym betonie (takie z serca
    robione betoniki w piwnicy miałem) - z kilkunastu węglików zostały chyba
    trzy i jak trzeba to jeszcze ktoś ją pożycza i wolniej bo wolniej ale
    otwór wywierci. Całość zawsze jechałem z w miarę mocnym udarem (jakoś 5-6J).
    Także moim zdaniem cokolwiek nie kupisz to da radę ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.