  • 31. Data: 2011-02-11 23:32:47
    Temat: Re: panele vs deska
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Uzytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:1bb461db-3bb4-4f2b-82d0-04856e888bc3@o13g2000yq
    l.googlegroups.com...

    >Choc ja to bym chyba na ogrzewana podloge wszedzie rzucil kafelki i do
    >tego jakies chodniki.

    Kafelki to ja mam wholu, kuchni, jadalni, lazience i wiatrolapie. Wbrew
    przekonaniom, mimo ogrzewania podlogowego nie czuje zeby podloga byla jakos
    szczegolnie komfortowo ciepla. Ale pomijajac to, bo przeciez panel to tez
    zaden cieplarniany luksus, mam takie lekkie odczucie sterylnosci, zimna
    pomieszczenia z kafelkami. Tu gdzie mam jest dobrze, ale w pokojach jednak
    wole cos innego.

    Pozdro.. TK

  • 32. Data: 2011-02-12 08:09:19
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-02-11 13:14, Andrzej Ława pisze:

    > Jak ci się zrobi centymetrowej głębokości dziura od żelazka (jak
    > spadnie), to co - będziesz w całym pomieszczeniu zdzierał centymetr klepki??

    Wymienia się wtedy jedną klepkę

    M.

  • 33. Data: 2011-02-12 14:01:46
    Od: owp <o...@g...pl>

    > polozylem, przyszedl dzien, w ktorym musiałem przemyć podłogę.
    > Podłogówka chodziła, przetarłem i rano banany się zrobiły
    > TANDETA jakich mało, wczesniej mieszkałem w domu z parkietami,
    > piękne dębowe parkiety, niestety rysyją się, a czasami w butach trzeba
    > wejsc do domu.

    Nie rozumiem czemu na podłodze nie mogą być rysy ? Przecież taka
    wyszlifowana wygląda nienaturalnie. Taki stary porysowany dębowy parkiet
    daje klimat nieporównywalny z panelami czy płytkami czy nawet z lśniącym
    finishparkietem. A 'postarzane' dechy, sztucznie rysowane widziałem
    ostatnio po 400zł/m2 :-)

  • 34. Data: 2011-02-12 14:03:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.02.2011 15:01, owp pisze:

> [...]
    > daje klimat nieporównywalny z panelami czy płytkami czy nawet z lśniącym
    > finishparkietem. A 'postarzane' dechy, sztucznie rysowane widziałem

    Heh - "Klub Włóczykijów" i scena kustosza produkującego sztucznie
    postarzane meble i obrazy ;->

  • 35. Data: 2011-02-12 14:08:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.02.2011 00:16, ptoki pisze:

    > Mam troche odpadu surowej klepki debowej.
    > Wezme jutro mlotek i sprobuje zrobic wgniecenie 5mm. Sadze ze sie nie
    > uda.

    No cóż, w starym mieszkaniu miałem dębową mozaikę. Dziubek żelazka
    zrobił wgłębienie na co najmniej 5mm.

    > PS. Znasz metode na wyprostowanie wgniecenia w desce? Ja znam metode
    > na dosyc dobre wyciagniecie wgniecenia. :)

    Można polać wodą, ale to działa lepiej na drewno miękkie, typu sosna.

  • 36. Data: 2011-02-12 14:11:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.02.2011 09:09, M pisze:

    > Wymienia się wtedy jedną klepkę

    Powodzenia. Przyklejone i z reguły pióro-wpust...

    W "desce barlineckiej" możesz sobie całą podłogę łatwo i szybko
    rozmontować - siłą rzeczy wymiana jednej uszkodzonej nie będzie trudna.

  • 37. Data: 2011-02-12 15:23:42
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 12 Lut, 15:08, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > No c , w starym mieszkaniu mia em d bow mozaik . Dziubek elazka
    > zrobi wg bienie na co najmniej 5mm.

    > Mo na pola wod , ale to dzia a lepiej na drewno mi kkie, typu sosna.

    Zgadza sie. Na twarde drewno tez troche dziala...

  • 38. Data: 2011-02-12 15:24:52
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 12 Lut, 15:11, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Powodzenia. Przyklejone i z reguły pióro-wpust...

    W czym problem? Wydlutowac klepke, wydlutowac/wyfrezowac wpusty,
    wkleic nowa klepke bez jednego wpustu.
    Da sie i bedzie ok.

  • 39. Data: 2011-02-12 21:42:20
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-02-12 15:11, Andrzej Lawa pisze:

    > Powodzenia. Przyklejone i z reguły pióro-wpust...

    Kpisz z siebie samego?

    Pierwszy lepszy link z googla
    http://www.festool.pl/SiteCollectionDocuments/Catalo
    g/Kat_2005/portal_multimedia_download/pl/p2010_awb52
    7_pl.pdf

    > W "desce barlineckiej" możesz sobie całą podłogę łatwo i szybko
    > rozmontować - siłą rzeczy wymiana jednej uszkodzonej nie będzie trudna.

    Kiedyś nie było paneli i deski barlineckiej a ludzie żyli i sobie radzili.

    M.

  • 40. Data: 2011-02-14 08:45:14
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > pomieszczenia z kafelkami. Tu gdzie mam jest dobrze, ale w pokojach jednak

    A wykładziny nie wchodzą w grę ? Ostatnio widziałem coś w stylu tarketu
    ale z kafli i wyglądało ok, ciepłe i przyjemne w dotyku. Oczywiście
    trzeba dobrać do wnętrza.

    pozdrawiam
    rafał