    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 17 Jul 2022 16:14:41 -0700 (PDT)
    <c...@g...com>
    <4...@g...com>
    <d...@g...com>
    <5...@g...com>
    <8...@g...com>
    <c...@g...com>
    <f...@g...com>
    <1...@g...com>
    <8...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    Subject: Re: pasożyty jebane
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 18 lipca 2022 o 00:04:50 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > W Warszawie za kawalerkę płaci się 2400-2800. Za dwupokojowe mieszkanie
    > 3600-4200.
    > Kumpel tydzień temu po 15 minutach od wystawienia już miał lokatorów.
    >
    > TG
    Jeśli w Warszawie stosunki własnościowe mieszkań są takie jak średnia dla Polski to
    80% ludzi żyjących w Warszawie w kawalerkach ponosi miesięczne koszty związane z
    mieszkaniem na poziomie do 500 złotych na miesiąc ( z ogrzewaniem oczywiście).
    Warszawa jako stolica na dodatek z dodatnia prognoza demograficzna nie będzie tanim
    do życia miastem. Ale różnica na przykład w stosunku do Łodzi nie będzie dwukrotna a
    o 15%. W Warszawie tak jak gdzieś indziej dużo ludzi pracuje za niskie stawki. To
    pracownicy sklepów, salowe, dozorcy, pracownicy stacji benzynowych itp. jak ktoś
    zarabia 2500 na rękę, no dobra 3000 to nie wyda na czynsz 2800 + prąd i gaz. To
    będzie aborygen z opłatami do 600 zlotych za odziedziczone po babci dwupokojowe
    mieszkanie w blokach. Twierdzisz że kumpel wynajął. Jak zaczęła się propaganda że
    jedynym wyjściem na ratowanie kasy przed inflacja a jednocześnie świetnymi interesem
    jest kupno mieszkania to najemcy stali się uczciwi? Przed tym okresem w tv był
    przynajmniej raz w tygodniu reportaż jak to jedynymi pieniędzmi jakie dostał
    właściciel była kaucja a potem dwa lata użerania się żeby najemcy się wyprowadzili.
    Oczywiście sądy wydawały nakazy eksmisji, zasądzały należne pieniądze. Ale nic z tego
    nie wynikało dla właściciela z wyjątkiem tego że był lżejszy o koszty sądowe i kasę
    dla adwokata i komornika. W pamięci utkwiła mi jedna sprawa. Małżeństwo z dzieckiem
    wynajęło domek. Nowy w miarę. Płacili sumiennie kilka miesięcy. Spytali właściciela
    czy by nie sprzedał. Zaproponowali dobrą cenę. Zgodził się. Sprzedaż zgodnie z
    wszystkimi procedurami przeprowadzona i poświadczona przez notariusza. Dokonane
    zmiany w księdze wieczystej. To gdzie hak. Pieniędzy nie dostali. Założyli sprawę w
    sądzie o unieważnienie mowy. A sąd że umowa nie ma wady prawnej. Może twój kumpel
    będzie miał więcej szczęścia.