  • Data: 2018-01-16 08:07:16
    Temat: Re: podłogówka i brak peszla na dylatacji....
    Od: xeo-n <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 15 Jan 2018 09:41:47 -0800 (PST), uciu napisał(a):

    > Mam sie przejmować?? Czy olać???

    największe naprężenia te rurki będą maiły podczas wiązania betonu, mi np.
    rogi lekko uniosło do czasu aż beton związał, potem opadły, więc na czas
    wygrzewania obciąż na całej długości.

    Inna sprawa, że pokpiłeś trochę strefy przy oknach, też mam okna do podłogi
    i zagęszczałem rurki pod oknami, jednak nadal przy samych oknach jest
    podłoga wyraźnie chłodniejsza mimo, że zwracałem mocno uwagę na izolację.

    Możesz dać na to spokojnie panele, też mam co 15 a nawet więcej cm i działa
    na niskich temperaturach, dzisiaj było -11 na dworze a w podłogę szło 30
    st.

    --
    xeo-n