  • Data: 2018-01-16 08:38:37
    Temat: Re: podłogówka i brak peszla na dylatacji....
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 16 stycznia 2018 08:07:19 UTC+1 użytkownik xeo-n napisał:

    > największe naprężenia te rurki będą maiły podczas wiązania betonu, mi np.
    > rogi lekko uniosło do czasu aż beton związał, potem opadły, więc na czas
    > wygrzewania obciąż na całej długości.

    dzięki, wygrzewania jako takiego nie będzie na razie bo dopiero będę grzał na
    przyszły sezon

    > Inna sprawa, że pokpiłeś trochę strefy przy oknach, też mam okna do podłogi
    > i zagęszczałem rurki pod oknami, jednak nadal przy samych oknach jest
    > podłoga wyraźnie chłodniejsza mimo, że zwracałem mocno uwagę na izolację.

    Wnęki przy oknach - tam jest tylko 4cm wyklewki i nie było jak tam dać rurek - bo na
    13cm są wylane belki pod okna na tym (pod oknami) są płyty Klima Konform
    https://simteq.pl/do/item/044416_1/Profil-Klima-Konf
    orm-greenteQ

    Dzięki