  • Data: 2018-01-16 11:05:01
    Temat: Re: podłogówka i brak peszla na dylatacji....
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-15 o 18:41, uciu pisze:
    > Pytam bo nigdzie nie moge znalexc odpowiedzi...
    >
    > W czwartek wylewkarze zrobili wylewki, uzgodniłem wszystkie dylatacje...prócz
    jednej.

    > Salon 30m2 i miało tam nic nie być dzielone - ułożyłem 3 pętle, nie dałem peszli...
    wczoraj wchodzę pierwszy raz na wylewki i co.??? Dupa podzielili salon tak jak na
    fotce

    > https://drive.google.com/open?id=15EBeD-KJGo6oP6w1Me
    9hd2zU_uiq6mhK
    Pokpiłaś sprawę w kilku miejscach, dla Ciebie już za późno na rady ale
    może innym sie przyda.
    Po pierwsze salon jest długi i trzeba go dzielić, miałeś zaznaczyć
    miejsce dzielenia i dać peszle na rury i zaznaczyć na ścianie.
    dwa, do każdego pola trzeba prowadzić rury w peszlach żeby po drodze się
    nie wchładzały, u Ciebie pod ścianą będzie mocno grzało tam gdzie idą
    wszytkie rury, a pola będą przez to grzały słabiej.
    trzy, brak zagęszczenia pod drzwiami balkonowymi, będzie pizdziło przy
    większych mrozach.

    > W tym miejscu nie ma zadnych peszli itp...
    >
    > Mam sie przejmować?? Czy olać???
    Olać nie, powoli wygrzewaj i obserwuj co się dzieje, broń boże nie
    zalewaj żadną
    żywicą bo wzmocnisz zakotwienie rurek w betonie i ci je urwie, obecnie
    jest na to mniejsza szansa.

    > Zarz mi pewnie kiki napisze ze skuć wylewkę....
    To ostateczność, ale wystarczy odkuć tylko pętle na szczelinie, dać
    peszle i zalać ponownie.

    > Inna kwestia, jak będę kładł płytki - mam tam dać jakąś listwe dylatacyjną??? Chyba
    zdecyduję się na panele...choć boję się ze sprawność podłogówki mocno spadnie:-/
    Bez znaczenia, daj panele będzie mniej problemów i łątwiej zmienić, pod
    panele pianomat czy coś podobnego ze cienkiego styropianu na ogrzewanie
    podłogowe, panele też takie kupuj, mam w całym domu i nie ma problemu z
    grzaniem.

    --
    Pozdr
    Janusz