  • 11. Data: 2016-10-13 08:23:15
    Temat: Re: podłogówka odległosć rozdzielacza od PC
    Od: uciu <a...@g...com>

    pętle do garażu mogę dać a czy bedzie ona grzała, czy nie to się zobaczy pierwszej
    zimy :-)
    Znajomy ma grzany garaz i wg mnie jest to fajne, Auto w zime schnie momentalnie, woda
    zleje się do kratki i podłoga sucha. W nie ogrzewanym garazu pewnie tak nie bedzie:-/

    uciu

  • 12. Data: 2016-10-13 15:38:23
    Od: r...@g...com

    W dniu czwartek, 13 października 2016 08:23:25 UTC+2 użytkownik uciu napisał:
> [...]
    woda zleje się do kratki i podłoga sucha. W nie ogrzewanym garazu pewnie tak nie

    Ale rdza też woli jak jest ciepło ;)

  • 13. Data: 2016-10-13 17:11:54
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 13 października 2016 15:39:55 UTC+2 użytkownik r...@g...com
    napisał:
    > Ale rdza też woli jak jest ciepło ;)

    Zasadniczo jest to prawdziwa teza, aczkolwiek zachodzi pytanie,
    czy ktoś kto ma dom i kogo stać na ogrzewanie garażu,
    jeździ rdzewiejącym padłem? ;P

    L.

  • 14. Data: 2016-10-13 18:35:46
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

    > Zasadniczo jest to prawdziwa teza, aczkolwiek zachodzi
    > pytanie, czy ktoś kto ma dom i kogo stać na ogrzewanie
    > garażu, jeździ rdzewiejącym padłem? ;P

    Może chce wyhodować, by mieć pretekst do kupienia nowego?
    Kto bogatemu zabroni?

    Jarek

    --
    Zżerają się stare bezzębne sielawy,
    wzajemnie nad sobą się pastwiąc,

  • 15. Data: 2016-10-13 19:28:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 13 października 2016 08:23:25 UTC+2 użytkownik uciu napisał:
    > pętle do garażu mogę dać a czy bedzie ona grzała, czy nie to się zobaczy pierwszej
    zimy :-)

    Strata kasy. Mikrofalowke czy innego sokownika za kasę wywaloną w rury w garażu kup.
    Teraz jesteś na takim etapie budowy że kasa jest, a te 200-300zł na rury w garażu
    wydaje się nic nie znaczyć. Ale ten stan mija?
    > Znajomy ma grzany garaz i wg mnie jest to fajne, Auto w zime schnie >momentalnie,
    woda zleje się do kratki i podłoga sucha. W nie ogrzewanym garazu >pewnie tak nie
    bedzie:-/

    Do rana wyschnie. Żadnego styra w posadzke w garażu nie dawaj i w największe
    mrozy(5dni w roku) temperatura poniżej 5-10stC nie spadnie

  • 16. Data: 2016-10-13 21:40:17
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2016 o 19:28 Kris <k...@g...com> pisze:

    > Do rana wyschnie. Żadnego styra w posadzke w garażu nie dawaj i w
    > największe mrozy(5dni w roku) temperatura poniżej 5-10stC nie spadnie

    Ja pamiętam zimę 2005/2006 (a może 2004/2005? - nie chce mi się sprawdzać)
    gdzie przez ponad 3 tygodnie nocami było minus 20-32 st. (nie żadne
    Bieszczady - prawie centralna Polska, 20km na zachód od Wawy).
    Tamtej zimy zamarzło mi Tico - świeży aku przyniesiony z chałupy nawet pół
    obrotu nie zakręcił. Tico odpaliło jak mróz zelżał któregoś dnia do minus
    18st. :-)

    TG

  • 17. Data: 2016-10-14 09:04:16
    Od: r...@g...com

    W dniu czwartek, 13 października 2016 17:11:56 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
    > Zasadniczo jest to prawdziwa teza, aczkolwiek zachodzi pytanie,
    > czy ktoś kto ma dom i kogo stać na ogrzewanie garażu,
    > jeździ rdzewiejącym padłem? ;P

    Słusznie. Zwłaszcza, że w razie posiadania rdzewiejącego padła, można przy okazji
    oszczędzić na ogrzewaniu i zakręcić obieg garażowy.

  • 18. Data: 2016-10-14 12:04:51
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-10-14 o 09:04, r...@g...com pisze:

    > Słusznie. Zwłaszcza, że w razie posiadania rdzewiejącego padła, można przy okazji
    oszczędzić na ogrzewaniu i zakręcić obieg garażowy.

    A rury rozpie.. mroz. Grzanie z przerwami podloga garazu ma swoje
    konsekwencje w instalacji niestety. Mozna ulozyc sobie rure, ale nie
    zalewac. A jak zalac to grzac caly czas.

    Pozdro.. TK

  • 19. Data: 2016-10-14 12:08:47
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-10-13 o 21:40, Tomasz Gorbaczuk pisze:

> [...]
    > Tamtej zimy zamarzło mi Tico - świeży aku przyniesiony z chałupy nawet
    > pół obrotu nie zakręcił. Tico odpaliło jak mróz zelżał któregoś dnia do

    I takiej temperatury spodziewasz sie w garazu.? :-)

    Pozdro.. TK

  • 20. Data: 2016-10-14 14:35:46
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu piątek, 14 października 2016 12:04:55 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > A rury rozpie.. mroz. Grzanie z przerwami podloga garazu ma swoje
    > konsekwencje w instalacji niestety. Mozna ulozyc sobie rure, ale nie
    > zalewac. A jak zalac to grzac caly czas.

    ale w założeniu ma byc ściana grzejna akurat ta od domu :-)

    W garazu chce 8stopni :-)