    From: "Jackare" <1...@1...tralala.com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: pomoc w wyborze Pralki
    Date: Fri, 18 Mar 2011 20:54:33 +0100

    Użytkownik "yoytek" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4d833465$0$2504$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam.
    > Przymierzam sie do kupna pralki.
    > Pralka ma byc dla 3ech osob ( w tym male dziecko ).
    > Poczytałem troszke , pochodziłem po sklepach.
    > Cena w granicach 1000-1100.
    > Na dzien dzisiejszy wybrałbym albo cos Bosch'a/Siemens'a , Elektrolux'a ,
    > Candy lub Gorenje
    > Zalezy mi na pralce beawaryjnej na jak najdluższy czas.
    > Niestety nie ma juz pralek ktore chodza jak te kiedys po 10 i wiecej lat.
    > Czytałem ze niektore maja nierozbieralne/niewymienianle czesci i naprawy
> [...]

    Trzy lub cztery lata temu zakończyłem po 15 latach eksploatację indesita -
    nie zepsuł się - sprzedałem sprawną przez allegro. Kupiłem amicę - jest OK.
    Moi teściowie właśnie sprzedali około 10 letnią amicę i kupili sobie LG.
    Przed tym indesitem o którym piszę - długo długo długo była wiatka - też
    była poszła do ludzi jako sprawna.
    Nie psują mi się jakoś pralki lodówki ani inne agd. Ale też staram się
    trzymać takiej zasady, że kupuję nową wtedy gdy chcę a nie muszę bo wtedy to
    ja decyduję o warunkach i zasadach zakupu. Starą sprzedaję "odzyskując" z
    zakupu nowej 150-200 zł. Gwarancji nie przedłużam - nie ma sensu dopłacać bo
    po 3-5 latach sprzęt typu pralka czy chłodziarka jest wart właśnie 150 czy
    200 zł, lepiej jest więc kupić nowy.