  • Data: 2011-03-21 11:30:54
    Temat: Re: pomoc w wyborze Pralki
    Od: gont <g...@d...plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jackare pisze:

    > Trzy lub cztery lata temu zakończyłem po 15 latach eksploatację indesita
    > - nie zepsuł się - sprzedałem sprawną przez allegro.

    Mój poprzedni był właśnie Indesit - padł tak, że dwóch fachowców nie
    wiedziało co z nim zrobić. Chodził ok. 8 lat - czyli nie najgorzej.

    > Gwarancji nie przedłużam - nie
    > ma sensu dopłacać bo po 3-5 latach sprzęt typu pralka czy chłodziarka
    > jest wart właśnie 150 czy 200 zł, lepiej jest więc kupić nowy.

    No ja przedłużam, bo nie mam ochoty co 3 lata kupować nowego :)

    Nieważne ile on jest wart, to nie jest lokata. Ważne że dostarcza
    problemów. Przez kłopoty z pralką, próby naprawy, zastanawianie się jaką
    kupić zgromadziło się chyba z metr sześcienny zaległego prania :D

    --
    gonT
    zaczyna każdego żałować i w końcu nie ma komu w mordę dać.
    (W. Wharton: Ptasiek)<<