  • Data: 2011-03-22 16:19:48
    Temat: Re: pomoc w wyborze Pralki
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-18 11:30, yoytek pisze:
    > Witam.
    > Przymierzam sie do kupna pralki.
    > Pralka ma byc dla 3ech osob ( w tym male dziecko ).
    > Poczytałem troszke , pochodziłem po sklepach.
    > Cena w granicach 1000-1100.
    > Na dzien dzisiejszy wybrałbym albo cos Bosch'a/Siemens'a , Elektrolux'a ,

    Mam 13-letniego Electroluxa - dwoje dzieci sie wychowalo, psy w domu tez
    dodaja troche prania extra. W koncu padly w nim lozyska. Po rozebraniu
    na strzepy okazalo sie ze w srodku jest calkiem dobra pralka :-),
    minimalny osad w bebnie, dzialajace amortyzatory, zadnej rdzy itd.

    Lozyska i simmering to kiladziesiat zlotych, za to naprawa to jednak
    spory koszt albo duzo roboty i raczej cos wiecej niz sam mlotek i klucze
    sa potrzebne. W ramach ratowania matki Ziemi przed odpadami poswiecilem
    2 dlugie wieczory - 1 na rozkladanie drugi na skladanie i pralka działa
    po naprawie juz 2 miesiace a jest teraz cicha jakby nie dzialala :-)

    Wg mnie ma sens kupowanie modeli drozszych i naprawialnych - tzn. takich
    gdzie czesci sa naprawde wymienne o ile pralka ma suchym miejscu. Jak
    stoi gdzies w wilgoci i bez dobrej wentylacji to i tak ja zezre rdza i
    tak, czy kosztowala 800 czy dwa razy tyle.

    A ktore modele sa sensownie naprawialne to chyba tylko na elektroda.pl
    mozna sie dowiedziec.

    KJ co lubi Electrolux-a