  • Data: 2016-08-24 08:07:04
    Temat: Re: prąd budowlany da się pominąc?
    Od: alberciq <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W zakładzie powiedzieli że nie musze się bardzo spieszyc z
    > podpisywaniem umowy o prąd z elektrownią - no to sie nie spieszę (chyba
    > ze 3 miechy już idę), ale jak zapytałem czy (tego w BOK) czy moge np.
    > rok to powiedział coś "no nie, rok to nie".

    a ja czekałem ponad rok, jakieś półtora - trzeba było o nowe warunki
    wystąpić i tyle, zresztą na umowie jest napisane że do roku trzeba ją
    podpisać.. i tak się opłacało o nowe warunki wystąpić, prąd budowlany
    10kW 3 fazy, bezpiecznik 16A kosztuje jakieś ~70zł miesięcznie (bez
    zużycia) (cały czas mowa o Tauronie) tylko że ja mam fajnego sąsiada,
    wątroba najbardziej na tej transakcji ucierpiała...