  • Data: 2016-08-24 21:28:37
    Temat: Re: prąd budowlany da się pominąc?
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-23 o 08:25, uciu pisze:
    > Witam,
    >
    > działka budowalna, Tauron postawił skrzynke, elektryk pociągnął prąd do garazu na
    tej działce.
    > Elektryk wystawił pisemko do Tauronu ze instalacja jest gotowa do podpięcia.
    > Da się to jakoś załatwić by pominąć drogi prąd budowalny?
    > Można blaszak zakwalifikować do pomieszczenia gospodarczego?
    >
    > Ogolnie co dalej trzeba załatwiac:-)
    > Wysłać pisemko od elektryka do Tauronu i czekać?
    > Kiedy Tauron wystawi fakture za przyłącze (skrzynka stoi od 2 miesięcy)

    U mnie Enea.
    Złożyłem wniosek o podłączenie prądu, do budynku gospodarczego.
    Po niecałym roku sprawa załatwiona. Nie wiem jaka moc, ale mam 3x25A
    zabezpieczenie. Taryfa G11, co prawda był delikatny zgrzyt, że mam mieć
    budowlaną bo na działce nic nie ma, ale pokazałem potwierdzenie
    zgłoszenia budowy budynku gospodarczego do 35m2(na które ostatecznie
    dostałem decyzję odmowną od starosty) i po problemie.