  • Data: 2018-10-04 16:57:54
    Temat: Re: propozycje nalewek...
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 4 października 2018 15:17:17 UTC+2 użytkownik abn140 napisał:
    > warto zalookac do dziadkowego arsenalu... moze cos tam jeszcze sie nada a
    > moze juz wartosc historyczna?
    > o ile nie zaginelo na przestrzeni...

    Planujemy podróż rodzinno-krajoznawczą w tamte rejony, sprawdzimy
    czy coś zostało :]

    > na papierze fajnie.
    > to na alleg jest? daj linka spojrze...

    https://destylaty.pl/sklep/de50-manual-max/

    To jest wersja ręczna, automat jest droższy. Opisane jest
    to dosyć profesjonalnie, nie znam się na tym ale czytając to
    nie widzę, żeby mieli skłonność do ściemniania ;)

    > no to b. fajnie. przeszacowalem ostro.

    Ja też przeszacowałem. Jak przyjmiemy 2 godziny 4kW rozruchu a resztę
    procesu 2kW to zapłacimy 6 zeta ;)

    > no to inna sprawa. kasa nie gra roli.

    Trochę też gra, żona często robi ajerkoniaki i nalewki
    (głównie dla rodziny na prezenty), tak że płacenie 40zł za pół litra
    spirytu boli ;P

    > kumpel dla hobby hoduje jakies rybozaby czy jak to sie tam cudactwo nazywa -
    > nie pamietam.
    > w pol roku poszlo na to 30 kafli....
    > trzeba z takimi tematami uwazac....

    Hoho dobre :] A co to za cudaki?
    Może się okaże że za jakiś czas będzie sprzedawał te rybożaby innym
    zapaleńcom i kasa mu się zwróci :]

    > ktos powiedzial fizjologicznie "jesli kiedys chciales cos zrobic, zrob to
    > teraz. Jest pozniej niz myslisz"

    Jestem na tym etapie hehe, ale tych cosiów jest sporo i realizuję
    je po kolei w miarę możliwości.

    L.