    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: prysznic i kamien w wylewce
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Date: Sat, 17 Mar 2012 22:34:52 +0100

    Dnia Sat, 17 Mar 2012 19:32:43 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > Dlaczego jakoś sceptycznie podchodzę to twoich problemów?
    >
    > bo zawsze są jakieś takie dziwne nie spotykane u normalnych ludzie, żarówki
    > halogenowe wyżerajaci oczy, wodę masz tak twarda ze jej sie nie da
    > zmiękczyć, w instalacji solarnej odkłada ci sie kreda, w domu musisz
    > utrzymywać standardy bakteriologiczne zbliżone do sali operacyjnej... itp.
    > :)

    Jest odwrotnie: to Twoje złe nastawienie wynikajace z przyczyn tylko Tobie
    znanych lub co gorsza nie-znanych powoduje taki skutek, że moje problemy
    widzisz tak karykaturalnie, o czym świadczą "nie spotykane u normalnych",
    "wyżeranie oczu", "nie da się zmiękczyć", "standardy sali operacyjnej"...
    Same hiperbole. Powinienieś się leczyć, bo Twój problem nie jest typowy dla
    normalnych ludzi.
    --

    XL