  • Data: 2012-03-19 08:12:34
    Temat: Re: prysznic i kamien w wylewce
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    " " <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    >Jak za szambonurka robisz, albo gospodarz za oknem gnojowicą pole nawozi. To
    >żaden smród Ci nie straszny. Miastowy i delikatny jestem i smród gorącego octu
    >jest dla mnie nie do przyjęcia.

    No dobra, rozumiem, ze sa delikatnie straszni ludzie, ale kto ci kaze to robic w
    lazience?

    >Poza tym w czym śmierdzący gorący ocet może
    >być lepszy od bezzapachowego kwasku cytrynowego albo specjalistycznego
    >preparatu za 21 złotych za kilo do usuwania kamienia i rozpuszczania
    >wszystkich osadów. Mając wybór tylko głupiec weźmie najgorzej działający i
    >śmierdzący ocet.

    Ja to widze inaczej - nie musze wywalac 21 zl zamiast paru na cos, co w przypadku
    prysznica nie
    zadziala lepiej, nie musze przy tym zasuwac do jakiegos sklepu, bo ocet ma chyba
    kazdy w domu.
    Nie musze kupowac kompani piwowarkiej, zeby napic sie piwa, tylko glupcy tego nei
    rozumieja.