  • 1. Data: 2012-03-13 15:22:49
    Temat: prysznic i kamien w wylewce
    Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...pl>

    witam

    wlasnie odkrecilem natrysk (deszczownica) w prysznicu i igielką
    przepchnalem wszystkie dziurki przez ktore leje sie woda (dziurki w
    gumowej powierzchni).

    szkopul w tym, ze prysznic mam od 2 miesiecy i juz 90% dziurek byla
    zatkana.

    da sie temu zapobiec? albo jesli nie, jak to szybciej czyscic niz recznie
    przekluwac kamiec w kazdej dziurce?

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk
    http://tradematik.pl - wtyczka do WordPress

  • 2. Data: 2012-03-13 16:48:53
    Temat: Re: prysznic i kamien w wylewce
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Konrad Karpieszuk" <k...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > zatkana.
    >
    > da sie temu zapobiec? albo jesli nie, jak to szybciej czyscic niz recznie

    Widzisz, te gumowe dziurki to są właśnie po to, żeby nic "igiełką nie
    przekłuwać". Wystarczy mocno potrzeć te lekko wystające dziurki na przykład
    rączka szczoteczki do zębów (ja to robię kciukiem). I kamień się wykrusza.
    Po to jest właśnie guma.

  • 3. Data: 2012-03-13 17:37:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Konrad Karpieszuk wrote:
> [...]
    > zatkana.
    >
    > da sie temu zapobiec? albo jesli nie, jak to szybciej czyscic niz
    > recznie przekluwac kamiec w kazdej dziurce?

    zamontować stację zmiękczającą wodę, wydatek ok 2000 złotych z robocizną

  • 4. Data: 2012-03-13 17:44:31
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 13 Mar 2012 15:22:49 +0000 (UTC), Konrad Karpieszuk napisał(a):

    > wlasnie odkrecilem natrysk (deszczownica) w prysznicu i igielką
    > przepchnalem

    Igiełką nie powinieneś, poniewaz po paru razach odkształcisz przekroje tych
    dziurek i prysznic będzie "sikał" na wszystkie strony. TO się robi
    zanurzając w gorącym occie :-)
    --

    XL

  • 5. Data: 2012-03-13 19:22:58
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 13.03.2012 16:22, Konrad Karpieszuk pisze:
> [...]
    > gumowej powierzchni).
    >
    > szkopul w tym, ze prysznic mam od 2 miesiecy i juz 90% dziurek byla

    Sprzatac lazienke czesciej niz raz na 2 miesiace? ;)

  • 6. Data: 2012-03-13 19:49:04
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 13 Mar 2012 20:22:58 +0100, neoniusz napisał(a):

    > Sprzatac lazienke czesciej niz raz na 2 miesiace? ;)

    Nie bądź taki hop-siup - u mnie woda jest tak zakamieniona, że i codzienne
    nie pomaga :->
    --

    XL

  • 7. Data: 2012-03-13 22:41:44
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Konrad Karpieszuk <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > zatkana.
    >
    > da sie temu zapobiec? albo jesli nie, jak to szybciej czyscic niz recznie

    Idz do sklepu chemicznego i kup jakiś przemysłowy odkamieniacz. One
    rozpuszczają kamień jak siki śnieg. Możesz w kwasku cytrynowym. Octu nie
    polecam bo narobisz smrodu do rzygania włącznie.

  • 8. Data: 2012-03-14 15:37:07
    Od: czeremcha <1...@g...com>

    On 13 Mar, 20:49, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

    > Nie bądź taki hop-siup - u mnie woda jest tak zakamieniona, że i codzienne
    > nie pomaga :->

    Nam pomogła zmiana "słuchawki" prysznicowej na taką bez gumowych
    cudów ;-)

    Ania

  • 9. Data: 2012-03-14 20:43:25
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    W dniu 2012-03-13 16:22, Konrad Karpieszuk pisze:
    > da sie temu zapobiec? albo jesli nie, jak to szybciej czyscic niz recznie
    > przekluwac kamiec w kazdej dziurce?

    Roztwór kwasku cytrynowego.

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/
    Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

  • 10. Data: 2012-03-15 19:30:17
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 14 Mar 2012 08:37:07 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

    > Nam pomogła

    Nam NIC nie pomogło. Filtr (wkład) dzbankowy Brita Maxtra (duży!) starcza
    tylko na tydzień, potem już jest kamień w czajniku i herbacie - a co
    dopiero w prysznicu, bez filtra. Przy tym zawapnieniu wody instalacja
    filtrujaca na cały dom kosztowałaby fortunę (materiały eksploatacyjne tzw)
    - wolę co trzy lata wymienić pralkę i zmywarkę ;-)

    > zmiana "słuchawki" prysznicowej na taką bez gumowych
    > cudów ;-)

    Pisałam nie tylko o słuchawce - ślady osadowe są po jednym wyschnięciu wody
    na wszystkim, co zostało opryskane: płytki, baterie, powierzchnia zlewu,
    umywalka... Jak się przez dwa dni tego nie usunie, to już wygląda matowo,
    jak jakiś syf - a to "tylko" kreda z wody :-(((
    --

    XL a "wodociągowych" norm na zawapnienie wody ni ma żadnych, już sie
    orientowałam :-(