  • 1. Data: 2012-03-12 18:45:15
    Temat: tapetowanie
    Od: mal <m...@g...com>

    Mam prośbę do doświadczonych w przyklejaniu paska bordera.
    Pasek tzw.samoprzylepny, ale odpada pod własnym ciężarem :(
    Proszę o radę:
    *czy można to uratować stosując konwencjonalny klej. Jaki?

    Tytułem wyjaśnienia: tapeta na flizelinie, klej do tej tapety nie
    trzyma "samoprzylepnego" bordera.

  • 2. Data: 2012-03-13 17:39:08
    Temat: Re: tapetowanie
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    mal wrote:
> [...]
    > *czy można to uratować stosując konwencjonalny klej. Jaki?
    >
    > Tytułem wyjaśnienia: tapeta na flizelinie, klej do tej tapety nie

    hm...

    a ten samolepny border nie ma przypadkim od tyłu warstwy folii do zerwania
    :) kóra skutecznie uniemożliwia przylepienie.

  • 3. Data: 2012-03-13 18:11:48
    Od: mal <m...@g...com>

    On 13 Mar, 18:39, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > hm...
    >
    > a ten samolepny border nie ma przypadkim od tyłu warstwy folii do zerwania
    > :) kóra skutecznie uniemożliwia przylepienie.

    Nie, niestety. Doskonale przykleja się np.do mebli, ale nijak nie chce
    do ściany czy tapety. Bubel za sporą cenę :(

    mal