  • 1. Data: 2012-03-06 15:02:45
    Temat: Zarowka halogenowa LED
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Witam

    W lazience nad umywalką, przy suficie mam 3 punkty świetlne - typowe halogeny w
    oprawkach. Zamiast standardowych halogenow chce dac zarowki LED, bo nie ma jak
    odprowadzic stamtad ciepla. Pytanko czy dawac:

    1. mniejsze zarowki mr 11 (fi 35mm), kat swiecenia wylacznie 120 st.
    np
    allegro.pl/zarowka-mr11-12-led-smd-12v-dc-ciepla-35m
    m-premium-i2170173410.html

    2. wieksze mr 16 (fi 55mm), kat swiecenia 60 st. lub 120 st.
    np. allegro.pl/zarowka-led-mr16-4w-12v-biala-ciepla-80le
    d-i2161305153.html

    Pytanko, jaki kat swiecenia przyjemniejszy dla oka, cel oswietlenia glownie
    dekoracyjny.

    --
    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.
    Z.

  • 2. Data: 2012-03-07 13:11:22
    Temat: Re: Zarowka halogenowa LED
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.03.2012 16:02, ATZ Rzeszow pisze:
> [...]
    > halogeny w oprawkach. Zamiast standardowych halogenow chce dac zarowki
    > LED, bo nie ma jak odprowadzic stamtad ciepla. Pytanko czy dawac:

    Nie ma czegoś takiego. Albo żarówki, albo LED.

  • 3. Data: 2012-03-09 07:34:31
    Od: Robson <r...@...pl>

    Żarówki LED też wymagają odprowadzenia ciepłą, bo im sie żywotność
    skróci drastycznie.

  • 4. Data: 2012-03-13 11:20:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.03.2012 08:34, Robson pisze:
    > Żarówki LED też wymagają odprowadzenia ciepłą, bo im sie żywotność
    > skróci drastycznie.

    Aaaaaaaaaaaaaargh... Nie ma czegoś takiego jak "żarówki LED"!!!

  • 5. Data: 2012-03-17 15:59:23
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    Robson <r...@...pl> napisał(a):

    >Żarówki LED też wymagają odprowadzenia ciepłą, bo im sie żywotność
    >skróci drastycznie.

    Nie ma co, same madrosci.