  • 51. Data: 2012-03-29 19:47:43
    Temat: Re: prysznic i kamien w wylewce
    Od: czeremcha <1...@g...com>

    On 25 Mar, 01:58, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Po użyciu. :) Chyba żaden to problem.

    Bywa, że nie mieszka się samemu. I że miewa się gości. I nie chce się
    terroryzować rodziny i znajomych kontrolowaniem, czy wytarli.
    Natychmiast wytarli. Albo nie chce się samemu - z reguły "samej" -
    przykuwać do ścierki i mopa. Chyba - że ktoś zamiast domu rodzinnego
    stworzył sobie królestwo, którym niepodzielnie włada, swoich ma
    bezwzględnie przeszkolonych, a obcych nie wpuszcza. Takich ktosiów
    wbrew pozorom nie brakuje.

    Ania

  • 52. Data: 2012-04-09 15:18:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "czeremcha" 9...@l...goog
    legroups.com

    > Po użyciu. :) Chyba żaden to problem.

    : Bywa, że nie mieszka się samemu. I że miewa się gości. I nie chce się
    : terroryzować rodziny i znajomych kontrolowaniem, czy wytarli.

    Czy ja gdzieś piszę o kontroli?

[...]

    Talerzy też nie myjesz po każdym użyciu? Noża nie myjesz po krojeniu
    czegokolwiek? Maszynkę do mielenia mięsa także myjesz tylko na wielkie
    święta lub w soboty?... Wodę w sedesie spuszczasz tylko w czasie
    sprzątania mieszkania?

    Wytarcie wody z podłogi to jedna chwila tak zwana.
    Usunięcie wapiennych śladów trwa znacznie dłużej.
    Ale -- co kto lubi.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 53. Data: 2012-04-09 15:31:54
    Od: czeremcha <1...@g...com>

    On 9 Kwi, 15:18, "Eneuel Leszek Ciszewski"

> [...]
    > czegokolwiek? Maszynkę do mielenia mięsa także myjesz tylko na wielkie
    > święta lub w soboty?... Wodę w sedesie spuszczasz tylko w czasie

    Chyba nie zrozumiałeś o czym pisałam... Chyba bardzo nie zrozumiałeś.

    Ania

  • 54. Data: 2012-04-09 16:19:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "czeremcha" 5...@h...goog
    legroups.com

> [...]
    > sprzątania mieszkania?

    : Chyba nie zrozumiałeś o czym pisałam... Chyba bardzo nie zrozumiałeś.

    Thbdd hjt5 fde 555fdse bhgydswdgj juygvv.

    Tyłka też nie myjesz tuż po użyciu?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 55. Data: 2012-04-09 19:54:59
    Od: czeremcha <1...@g...com>

    On 9 Kwi, 16:19, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Tyłka też nie myjesz tuż po użyciu?

    Porywające!

    Ania

  • 56. Data: 2012-04-10 04:08:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "czeremcha" 4...@o...goog
    legroups.com

    > Tyłka też nie myjesz tuż po użyciu?

    : Porywające!

    Tu masz mycie przed użyciem.

    http://chomikuj.pl/DJ_Chudziu/*23*23*23*23WSZYSTKIE+
    *c5*9aMIESZNE+MP3+*2cZDJ*c4*98CIA*2cFILMY*2cI+INNE+B
    AJERY*2c*2cPOLECAMMM*23*23*23*23/*c5*9aMIESZNE+FILMY
    /*e2*96*ba*e2*86*92+UKRYTA+KAMERA/Kichni*c4*99cie+z+
    biegunk*c4*85,1570470733.wmv