    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: prysznic i kamien w wylewce
    Date: Sun, 18 Mar 2012 10:35:15 +0100

    Ikselka wrote:

    > Jeżeli coś nieściśle napisałam, poprawię kiedy wypytam MŚK o
    > szczegóły - nie musze znac dokladnie, co w czym płynie u nas. Nic nie
    > daje ci podstawy do kpin ani negowania faktu zaszlamienia i
    > zakamienienia kredą instalacji.

    to jak sie pytam czemu to tolerujesz zamiast zaradzić...

    jakbyś była gdzieś z okolic to sam bym ci mógł zaoferować pomoc, dajesz
    próbki do sanepidu na badania, za 100 czy 150 zeta masz dokładne wyniki,
    dajesz mi ja daję do doradcy technicznego i za jakiś czas dostajesz
    kosztorys na system uzdatnienia wody. Sądząc po problemach jakie masz i
    kosztach filtrów brita które zużywasz to inwestycja ci sie szybko zwróci, w
    gotówce i zaoszczędzonym czasie.