    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: prysznic i kamien w wylewce
    Date: Mon, 19 Mar 2012 14:10:12 +0100
    <jk5jvp$uvt$1@news.task.gda.pl>
    <1bxcljjz39au2$.4237jz4rof39$.dlg@40tude.net>
    <jk6ciq$1jr$1@news.task.gda.pl> <jk75i3$hpi$1@inews.gazeta.pl>

    kogutek wrote:

    > Woda zmiękczona na złożu regenerowanym solą kuchenną nie nadaje się
    > do picia. Za dużo sodu w niej będzie.

    Tja a łyżka na to niemożliwe. Złoża jonowymienne w zmiekczaczach są
    regenrowane solą kuchenna tabletkową, TAK woda zmiękczona ma podwyższoną
    zawartość jonów sodu ale ich ilość nie stwarza zagrożenia nawet dla osób
    chorych.

    wody nei trzeba mineralizować wystarczy prawidłowo ustawić bajpas i mamy
    wode o wymaganej twardości (ok 6 stopni niemieckich)