  • Data: 2011-09-24 21:17:10
    Temat: Re: przepisy - akustyka w budowli wielorodzinnej
    Od: "lamia" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "nacocito" <n...@c...to> wrote in message news:j5kuq2$tnq$1@news.onet.pl...
    > wybudować na własny koszt bariery dźwiękochłonne. To ja się pytam gdzie ci
    > ludzie mieli oczy jak kupowali te ich mieszkania.

    Może tam, gdzie Ty odpisujac na wątek.

    Z kolei co do kwestii, jaką poruszasz - to zapewniam Cię, że deweloprzy
    miewają różne sztuczki, aby niektóre elementy zarówno wewnętrznej jak i
    okolicznej infrastuktury skutecznie ukrywać przed kupującymi. M.in przez
    sterowanie godzinami oględzin mieszkań. U nas naprzykład wyłączali kotłownię
    (szum maszyn).
    (Tak tak - że trzeba zażądać oględzin w nocy, i po północy, i w dzień, i w
    czasie deszczu, i w czasie wichury, i zimą i latem oraz w święta. - i
    dopiero potem się decydować. Powodzenia.)