    From: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: przewiew od zamknietego okna
    Date: Mon, 1 Dec 2014 22:58:31 +0000 (UTC)

    On 2014-12-01 16:16, neostradiusz <t...@j...w.pl> wrote:

    > Użytkownik "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:547c5911$0$21562$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ostatniej zimy stosowałem wałki na parapet i po mroźnej nocy miałem szron
    > na dolnej warstwie szyby w pokoju!
    > Właśnie jestem ciekaw, jak temu zapobiec i czy przyczyną jest właśnie
    > rozszczelnienie szyb i co można z tym zrobić, czyżby okna tak jak wszystko
    > we współczesnym świecie,
    > miałyby być poddane "planowemu starzeniu się"? 5-10 lat i do wymiany?

    Jak ja pamiętam okna z tamtych czasów, to one chyba podobnie działały od
    nowosći, tylko skala porównania ze starymi skrzynkowymi robiła swoje.
    Chociaż brak okresowej regulacji też pewnie nie pomaga. Zastrzegam, że
    temat znam tylko z perspektywy okazjonalnego gościa w takim mieszkaniu,
    może ktoś bardziej oświecony wie lepiej i zechce podzielić się wiedzą.