  • Data: 2016-05-27 17:53:13
    Temat: Re: pustą niebieską teczkę
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Budyń wrote:

> [...]
    postubeckiego układu, teraz są takie dwie, a trzecia nadaje po pisowsku.
    tvp nie była pisowska a próbowała byc obiektywna.

    ogladanych kanalach odpowiadac na klamstwa posubekow (i odwrotnie oczywiscie)

    > mianowicie których?

    TV Republika nie istnieje?

    > I czemu wszystkie ich medialne inicjatywy pobankrutowały?
    >
    > mianowicie które?

    powiesz mi co się stało z kasą z Fundacji PRasowej Solidarności?

    > nie pokaze bo go nie ma. Ale w przeciwienstwie do ciebie ja pare lat temu nie
    moglem pilotem od telewizora poglosowac. A ty teraz mozesz.

    pisal zmiane konstytucji tak by uniemozliwic nowemu rzadowi prace. Cos okolo lipca
    2015...

    > terz poczytam. co zatem robil rzeplinski przygotowujac mozliwosc obalenia
    prezydenta? - mimo ze konstytucja takiej mozliwosci nie dawala

    to najpierw poczytaj ze zrozumieniem.
    Mozliwość obalenia Prezydenta mówisz?

    > zapoznaj sie ze szczegółami sprawy.

    a Ty odpowiedz ko to jest lewak według Ciebie

    to musimy lizac mu dupe. Czy wam lemingom nigdy nie przyszło do głowy aby chciec
    mieszkac w panstwie suwerennym? Niewolnicza mentalnosc, trzeba z lewa lub z prawa
    d.... dawac, do glowy nie przyjdzie ze mozna inaczej.

    > historyczna koniecznosc dawania d.... :-)

    skoro inaczej nie potrafisz

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?