  • Data: 2016-05-27 17:47:22
    Temat: Re: pustą niebieską teczkę
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 27 maja 2016 17:32:11 UTC+2 użytkownik masti napisał:
> [...]
    postubeckiego układu, teraz są takie dwie, a trzecia nadaje po pisowsku.
    nie była pisowska a próbowała byc obiektywna.

    ogladanych kanalach odpowiadac na klamstwa posubekow (i odwrotnie oczywiscie)

    > ciekawe dlaczego nikt nie oglądał szeroko dostępnych kanałów
    > pseudoprawicy?

    mianowicie których?

    I czemu wszystkie ich medialne inicjatywy pobankrutowały?

    mianowicie które?

    > Pokażesz mi pluralizm w "mediach narodowych" obecnie?

    nie pokaze bo go nie ma. Ale w przeciwienstwie do ciebie ja pare lat temu nie moglem
    pilotem od telewizora poglosowac. A ty teraz mozesz.

    pisal zmiane konstytucji tak by uniemozliwic nowemu rzadowi prace. Cos okolo lipca
    2015...

    > piszesz o sytuacji, której kompletnie nie rozumiesz. A terz czytaj
    > Konstytucję

    terz poczytam. co zatem robil rzeplinski przygotowujac mozliwosc obalenia prezydenta?
    - mimo ze konstytucja takiej mozliwosci nie dawala

    > mylisz ministerstwo z pocztą

    zapoznaj sie ze szczegółami sprawy.

    > nie. dobrze Ci we własnym świecie urojonym

    musimy lizac mu dupe. Czy wam lemingom nigdy nie przyszło do głowy aby chciec
    mieszkac w panstwie suwerennym? Niewolnicza mentalnosc, trzeba z lewa lub z prawa
    d.... dawac, do glowy nie przyjdzie ze mozna inaczej.

    > świat się zmienił od XIX wieku, ale niestety wielu tego nie zauważa
    > czego dajesz piękne przykłady

    historyczna koniecznosc dawania d.... :-)

    b.